05/06/2018 | SCP

Data: 13, 14 i 15 juny 2018
Acte: Congrés
Títol: VII Congrés Internacional de Transport: «El Transport com a Motor del Desenvolupament Socioeconòmic»
Lloc: Hotel Palasiet, Benicàssim
Hora: 9-21 hores
Entitat: Universitat Jaume I, Institut Universitari de Dret del Transport (IDT)

Breu descripció: L’Institut Universitari de Dret del Transport ha organitzat una nova edició del Congrés Internacional de Transport que tindrà lloc a l’Hotel Palasiet de Benicàssim del 13 al 15 de juny de 2018. En la seua setena edició el congrés porta per títol «El Transport com a Motor del Desenvolupament Socioeconòmic».

El congrés analitzarà aspectes com la responsabilitat legal en el transport i solucions legals als nous reptes del transport en matèria jurídica, entre d’altres. Inaugurarà les activitats la taula redona “El contracte de transport i condicions generals”, moderada per la catedràtica de Dret Mercantil per la Universitat Carlos III de Madrid, Pilar Perales. En aquesta primera sessió hi intervenen ponents d’àmbit internacional com Alessandro Zampone de la Universitat de Roma, Nikoleta Radionov de la Universitat de Zagreb i de l’àmbit nacional, Nieves López de la Universitat de Sevilla.

En finalitzar el congrés, es celebrarà l’entrega dels VI Premis IDT a les millors comunicacions a càrrec del president de l’Autoritat Portuària del Mare di Sardegna, Massimo Deiana, i del president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo Lobo.