I Congrés Internacional Marca, Territori i Esport Aquest fòrum pretén donar a conèixer les oportunitats que ofereixen estratègicament tres conceptes: la marca, el territori i l'esport

15/05/2018 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Data: 17 i 18 de maig 
Acte: I Congrés Internacional Marca, Territori i Esport
Hora: 9h
Lloc: Edifici Consell Social UJI
Entitat: Universitat Jaume I, Diputació Provincial de Castelló, Fundació Universitat Jaume I-Empresa

Breu Descripció: Castelló acull els dies 17 i 18 de maig de 2018 el primer Congrés Internacional Marca, Territori i Esport, una iniciativa de la Universitat Jaume I, la Diputació Provincial de Castelló i la Fundació Universitat Jaume I-Empresa. Les sessions de desenvoluparan en la Universitat Jaume I, en l'Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau.

Aquest fòrum pretén donar a conèixer les oportunitats que ofereixen estratègicament tres conceptes: la marca, el territori i l'esport, com una contribució clara per a la ciutadania, les empreses i institucions. Es presentaran més de 20 comunicacions d'experts i expertes d'Espanya, Colòmbia, Xile, Brasil, Portugal, entre altres països.

El congrés està dirigit per Mª Teresa Benlloch, professora del Departament de Ciències de la Comunicació de l’UJI; i per Rocío Blay, professora i vicedegana del Grau de Publicitat i Relacions Públiques en l’UJI.

L'objectiu és establir ponts de difusió de les millors pràctiques en la gestió de marques territorials que permeten treballar des de l'eficiència i puguen convertir-se en un actiu intangible. Gestionades des de la comunicació i donat el seu caràcter estratègic, les marques territorials són capaces de generar fonts d'avantatge competitiu per als espais que representen i els agents que interactuen en ells.

Es posaran en comú experiències internacionals, nacionals i locals en l'àmbit de la gestió de marques territorials que recolzen la seua implementació estratègica en l'esport i es donaran a conèixer les diferents formes de gestionar en el curt i llarg termini aquestes estratègies, tant empresarials, com amb els plans de gobernanza i sostenibilitat de projectes institucionals. A més, s'analitzaran les diferents eines que permeten l'eficiència i retroalimentació de la prova esportiva i el territori.

Entre l'extensa nòmina d'especialistes que participaran com a ponents i en els panells d'experts destaquen Elena Tejedor, directora de la Fundación Trinidad Alfonso; Javier Guillén, de La Volta a Espanya; Olga Kolotouchkina, de la Universitat Sant Pablo CEU Madrid; Gildo Seisdedos, professor de Màrqueting d’IE Business School; José Manuel Llaneza, vicepresident del Vila-real C.F.; Natasha Grand, directora INSTID (Institute for Identity); i Francisco José Rabena Barrachina, director general de l'Oficina de l'Alt Comissionat del Govern per a la Marca Espanya, entre uns altres.

Informació proporcionada per: Fundació Universitat Jaume I Empresa