Jornada: portes obertes «En família a l’UJI»

11/04/2018 | SCP

Data: 20 d’abril de 2018
Acte: jornada de portes obertes «En família a l’UJI»
Títol: «III Jornada de Portes Obertes: En família a l’UJI»
Lloc: Paranimf
Hora: 16 a 21 hores
Entitat: Universitat Jaume I, Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa

Breu descripció:

El Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa de la Universitat Jaume I de Castelló ha organitzat la «III Jornada de Portes Obertes: En família a l’UJI», que tindrà lloc la vesprada del divendres 20 d'abril de 2018. La Universitat Jaume I rebrà a tots els pares, mares i estudiantat de segon cicle d’ESO, batxillerat i cicles formatius de grau superior (CFGS) que busquen orientació acadèmica universitària.

Les jornades començaran a les 16 hores del divendres amb una breu presentació de la Universitat Jaume I al Paranimf i continuaran amb una visita per les distintes instal·lacions del campus. Durant la sessió es podrà escollir entre els distints itineraris de la universitat que es desitgen visitar (Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, Facultat de Ciències Humanes i Socials o Facultat de Ciències de la Salut). Per a assistir a les jornades, els interessats hauran d’inscriure’s prèviament.