Mesa RSC de Castelló II Jornades de Responsabilitat Social Corporativa

Hora: 10 hores
Entitat: Mesa de Responsabilitat Social Corporativa de Castelló

Programa

Breu descripció: La Mesa de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de Castelló, de la qual forma part la Universitat Jaume I, ha organitzat la II Jornada RSC «Fomentando la RSE a través de las relaciones» que se celebrarà en el Menador espai cultural el divendres 13 d'abril de 2018, des de les 10 fins a les 14 hores. La jornada serà inaugurada pel rector de l’UJI, Vicent Climent; el comissionat del rector per al desenvolupament de la Resposabilitat Social Universitària (RSU) i catedràtic d’Ètica, Domingo García Marzá; i Patrici Calvo, coordinador de la Mesa de RSC de Castelló i professor d’Ètica a l’UJI.

La conferència inaugural, a partir de les 10,30 hores, serà impartida per Juan José Almagro, conseller de Mapfre global i ex vicepresident d’Unicef Comitè espanyol qui parlarà sobre l' «RSE: Dónde estamos y hacia dónde vamos». A les 12 hores hi haurà una taula redona sota el títol «Todo lo que podemos hacer a través de las relaciones», moderada per la professora Elsa González de l’UJI i on es parlarà sobre el projecte de desenvolupament social Casa Juana amb la participació d’Antonio García de Bricomart; Laura Marcos de la Fundación Secretario Gitano; i Juana Escudero, beneficiària del projecte.

A continuació, s'abordarà el networking d’ocupació organitzat anualment per la Mesa de l'RSC de la mà de Javier Julve, de Síndrome de Down Castellón, i Eva Borja, de Creu Roja, i després es parlarà del grup de treball de Recursos Humans amb Maria José Antoni de Cuinatur. La jornada finalitzarà amb la conferència «La comunicación de la RSE: relaciones, alianzas y ODS», a càrrec de Marcos González, president editor de Corresponsales, de la Fundació Corresponsales i d’ObservaRSE; i serà clausurada pels responsables de l’organització de l’esdeveniment,  Martha Rodríguez, de projectes de la Fundación ETNOR i Patrici Calvo, coordinador de la Mesa de l'RSC de Castelló.

La Mesa de l'RSC té com a objectiu la promoció de la Responsabilitat Social en la província de Castelló, tant entre el teixit empresarial com en el si d'entitats públiques i organitzacions presents en les comarques castellonenques, afermant-se com a punt de trobada, d'innovació i debat per a empreses i organitzacions. La Mesa de l'RSC està oberta a la participació de noves empreses i entitats tant per iniciativa pròpia com a proposta d'algun dels seus membres.

Recentment ha engegat la seua pàgina web amb la finalitat de donar a conèixer la seua activitat, fomentar el compromís amb la responsabilitat social d'empreses i organitzacions a nivell provincial i facilitar el contacte a les persones interesades: https://mesarscs.site123.me/