Cicle de conferències: «Dilluns en família» «Claves para la resiliencia en el contexto familiar. Hijos e hijas ¿fuertes o flexibles?», a càrrec de Javier Romeu Soriano,

23/03/2018 | SCP

Data: 26 de març de 2018
Acte: cicle de conferències «Dilluns en família»
Títol: «Claves para la resiliencia en el contexto familiar. Hijos e hijas ¿fuertes o flexibles?», a càrrec de Javier Romeu Soriano, tècnic de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives
Lloc: sala d'actes de l'Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau
Hora: 18.30 hores
Entitat: Màster Universitari en Intervenció i Mediació Familiar de la Universitat Jaume I

Descripció:

El Màster Universitari en Intervenció i Mediació Familiar de la Universitat Jaume I inicia la desena edició del cicle de conferències «Els dilluns en família» el 26 de març de 2018 a les 18.30 hores en la sala d’actes de l'Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau de la Universitat Jaume I.

M. Jesús Fernández Calonge, cap de la Secció de Famílies i Adopcions de la Direcció Territorial d’Igualtat i Polítiques Inclusives, serà l'encarregada d'inaugurar el cicle que, en la seua primera sessió, comptarà amb el psicòleg Javier Romeu Soriano, tècnic de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, que oferirà la conferència titulada «Claves para la resiliencia en el contexto familiar. Hijos e hijas ¿fuertes o flexibles?».

La segona sessió se celebrarà el 16 d’abril i serà a càrrec de Joan Garriga Bacardí, soci fundador de l’Institut Gestalt de Barcelona i docent en Teràpia Gestalt i Constel·lacions Familiars, que tractarà sobre «Teoría y técnica de las constelaciones familiares como herramienta para el benestar en las familias y en la vida».

El cicle continuarà el 23 d'abril amb Ramón Alzate Saéz de Heredia, catedràtic en la Facultat de Psicologia de la Universitat del País Basc i membre de la IPRA (International Peace Research Association) i de la ACR (Association for Conflict Resolution), que abordarà en una conferència «Emociones y conflictos».

El cicle es tancarà el 7 de maig amb la conferència «Coordinación de parentalidad» a càrrec Pedro Briones Illana, Begoña Pradells Irun i Olga Beltrán Llago de l’Asociación ANEFAM (Asociación para la Atención de Necesidades de las Familias y Menores de la Comunitat Valenciana). L'acte de clausura serà a càrrec de Matilde Espinosa Mata, coordinadora de l’Hospital de Dia Infanto-Juvenil de Castelló.

L’entrada a totes les conferències que es desenvoluparan a partir de les 18.30 hores en la sala d’actes de l’Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau del campus del Riu Sec és gratuïta. El cicle organitzat pel Màster Universitari en Intervenció i Mediació Familiar compta amb la col·laboració del Departament de Psicologia Evolutiva i de l’Educació, Social i Metodologia i la Facultat de Ciències de la Salut.

Més informació: masterfamilia@uji.es o 964 729 556 / 964 729 549.