Dia Mundial de la Ràdio Vox UJI Ràdio celebra amb un programa especial el Dia Mundial de la Ràdio

13/02/2018 | SCP

Data: 13 febrer 2018
Acte: Programa de ràdio en directe
Títol: Día Mundial de la Ràdio: «Ràdio i esports»
Lloc: vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
Hora: 10 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Més informació: Vox UJI Ràdio, l'emissora de la Universitat Jaume I, celebra el dimarts 13 de febrer de 2018 el Dia Mundial de la Ràdio amb la realització d'un programa en directe conduït per estudiants de l'àmbit de les Ciències de la Comunicació i en el qual participaren molts dels col·laboradors habituals de l'emissora. El magazine, que s'emetrà des del vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials a partir de les 10 hores, inclourà efemèrides musicals, entrevistes, música, ciència i molt més i tindrà com a protagonista a l'esport donat que el lema proposat per l'ONU per a aquesta ocasió és «Ràdio i esports».

A més, Vox UJI Ràdio emetrà a continuació un programa de 45 minuts de durada elaborat conjuntament per les ràdios universitàries que formen part de l'Associació de Ràdios Universitàries d'Espanya (ARU), a la qual pertany l'emissora de la Jaume I. Tots dos programes podran seguir-se en la web www.radio.uji.es.

La commemoració del Dia Mundial de la Ràdio va ser aprovada per la UNESCO en 2011 a proposta de l'Acadèmia de les Arts i les Ciències Radiofòniques d'Espanya i coincidint el 13 de febrer amb la primera emissió de la ràdio de l'ONU.

L'Associació de Ràdios Universitàries d'Espanya és la primera associació que agrupa a professionals que desenvolupen la seua activitat en 26 ràdios universitàries espanyoles amb l'objectiu de potenciar la cooperació i interacció entre aquestes tant en l'assessorament mutu com en el desenvolupament de la coproducció, de programes educatius i formatius així com de nous formats radiofònics.

#DiaMundialdelaRàdio a Twiter amb @VoxUJIRàdio

Vox UJI Ràdio