Presentació llibre: «El Franquisme a Castelló: Trenta anys de producció històrica» Publicacions de la Universitat Jaume I presenta el llibre «El franquisme a Castelló: Trenta anys de producció històrica (1985-2015)»

22/01/2018 | SCP

Data: 26 gener 2018
Acte: presentació llibre
Títol: «El Franquisme a Castelló: Trenta anys de producció històrica (1985-2015)» de Fernando Peña Rambla
Lloc: Menador espai cultural
Hora: 19.30 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: Publicacions de la Universitat Jaume I presenta el divendres 26 de gener de 2018 el llibre de la col·lecció Història i Memòria. Patrimoni titulat El franquisme a Castelló: Trenta anys de producció històrica (1985-2015) de Fernando Peña Rambla. L’acte de presentació tindrà lloc al Menador, espai cultural a les 19:30 hores amb la presència de Ferrán Archilés, professor de la Universitat de València; Rosa Monlleó, directora de la col·lecció i professora de l’UJI, i l’autor, Fernando Peña Rambla.

El llibre recull i analitza tota l’obra bibliogràfica que s’ha realitzat sobre el franquisme i els anys del franquisme a Castelló centrant-se exclusivament en allò que pot considerar-se producció històrica o material útil per a la història i els historiadors, com ara les publicacions de memòries o de relats de viatgers per Castelló i les aportacions d’altres ciències socials.