Presentació: Informe GEM Comunitat Valenciana

Data: 15 de gener de 2018
Acte: Presentació
Títol: Informe Global Entrepreneurship Monitor
Lloc: sala de premsa de Rectorat
Hora: 12.30 hores
Entitat: Universitat Jaume I, Global Entrepreneurship Monitor

Més informació: la Universitat Jaume I de Castelló acull dilluns 15 de gener de 2018 a les 12.30 hores a la sala de premsa de Rectorat, la presentació de l’informe del Global Entrepreneurship Monitor (GEM), un observatori investigador del fenomen emprenedor d'impacte internacional. El seu objectiu és plasmar l'activitat emprenedora i els factors concernents a la mateixa. Per a açò, realitza informes anuals a nivell global, nacional, regional i local.

A Espanya el projecte es desenvolupa a través d'una Xarxa de Regions formada per diversos grups de recerca, que elaboren informes específics sobre l'activitat emprenedora en el seu entorn més proper. En el cas de la Comunitat Valenciana, el projecte està liderat per José María Gómez Gras, director de l'informe i catedràtic d'Organització d'empreses de la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH), qui presentarà l'informe a nivell autonòmic.

Es tracta d'una jornada gratuïta i oberta a tot tipus de públic, amb especial atenció als agents locals treballant en matèria d’emprenedoria i creació d'ocupació, a més dels emprenedors i empresaris de la província de Castelló. Per motius d'organització és necessari realitzar una inscripció prèvia en el següent formulari.

Programa de la jornada

12.30 - 12.45 Presentació de la jornada

David Cabedo, director acadèmic d’Espaitec

Francisco Álvarez, director general d'Economia, Emprenedoria i Cooperativisme de la Generalitat Valenciana