Curs: «Assetjament escolar: intervenció educativa» El curs aborda mesures de prevenció, intervenció i estratègies per als docents

02/11/2016 | SCP

Data: 4, 11, 18 i 25 novembre 2016
Acte: Curs
Títol: «Assetjament escolar: intervenció educativa»
Lloc: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Hora: 15 a 18 hores
Entitat: Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia

Breu descripció: El Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia de l’UJI organitza la primera edició del curs titulat «Assetjament escolar: intervenció educativa» que tindrà lloc els dies 4, 11, 18 i 25 de novembre de 2016 en horari de 15 a 18 hores.

El curs, que consta de quatre mòduls, abordarà aspectes com el què, qui, com i per què de l’assetjament escolar, mesures de prevenció i intervenció, estratègies per als docents i mediació i ajuda entre iguals.

Les sessions estaran impartides per Ana Belén Górriz, professora del Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia de l’UJI, i Inmaculada Usó, tècnica de la Unitat de Suport Educatiu de la Universitat i doctora en Psicologia.