Dia Mundial de la Lluita contra la Sida  L’UJI celebra el Dia Mundial de la Lluita contra la Sida  amb taules informatives, premis, i el desplegament d’un llaç a l’Àgora

30/11/2015 | SCP

Data: 1 de desembre de 2015
Acte: Actes de celebració del Dia Mundial de Lluita contra la Sida
Lloc: Vestíbuls centres i Àgora
Hora: Taules informatives, de 10.30 a 13.30 hores i de 15.00 a 17.00 hores; Inauguració exposició i entrega de premis, a les 11.30 hores; llaç contra el Sida, 12.30 hores
Entitat: Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat, l’Oficina de Prevenció i Gestió Mediambiental,  la Unitat d’Investigació sobre Sexualitat i Sida (UNISEXSIDA), la Germandat Castellonenca d’Estudiants de Medicina de l’UJI i UJI Saludable.

Breu descripció: La Universitat Jaume I celebra el Dia Mundial de Lluita contra la Sida amb una sèrie d’activitats programades durant el dimarts 1 de desembre de 2015 que inclouran taules rodones als vestíbuls dels centres, el lliurament de premis dels cartells guanyadors del concurs contra la Sida i inauguració de l’exposició dels cartells participants i la realització d’una foto a l’Àgora amb la representació del llaç commemoratiu del Dia Mundial de Lluita contra la Sida.

Les taules informatives s’ubicaran de 10.30 a 13.30 hores i de 15.00 a 17.00 hores als vestíbuls de les Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, Facultat de Ciències Humanes i Socials, Facultat de Ciències de la Salut i Biblioteca.

El vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials acollirà a més, a les 11.30 hores, el lliurament de premis de la XIV edició del Concurs de Cartells del Dia contra la Sida 2015 i la inauguració de l’exposició dels cartells participants. En aquesta edició ha estat guanyador el cartell «Protegeix el teu cos» de Mª Luz Zacarías Debón. El segon premi ha sigut per a «No te la juegues» de Paula Usó Martín i el jurat ha concedit una menció especial a «Educació per a la prevenció» de Sergi Castellano del Campo.

Les activitats es completaran amb la realització a les 12.30 hores d’una foto a l’Àgora amb la representació del llaç commemoratiu del Dia Mundial de Lluita contra la Sida, a càrrec de la Germandat Castellonenca d’Estudiants de Medicina de l’UJI i de tots aquells membres de la comunitat universitària que hi vulguen participar.

Les activitats commemoratives a l’UJI del Dia contra la Sida han sigut organitzades per l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat del Vicerectorat d’Internalització, Cooperació i Multilingüisme, l’Oficina de Prevenció i Gestió Mediambiental del Vicerectorat de Campus, Infraestructures i Noves tecnologies,  la Unitat d’Investigació sobre Sexualitat i Sida (UNISEXSIDA), la Germandat Castellonenca d’Estudiants de Medicina de l’UJI (HCEM) i UJI Saludable.