21/02/2019 | FCJE

Recurs d'imatge graduacions-fcje index

Graduacions FCJE

Un total de 188 estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques (FCJE) que han finalitzat els estudis durant el curs 2018-2019 han participat aquesta vesprada al Paranimf en els actes de graduació.

Recurs d'imatge dia-somni index

Commemoració del Dia Mundial del Son

12, 13 i 14 de març de 2019, al campus del Riu Sec

Recurs d'imatge valenciaport index

Connectivitat i Competitivitat

28 de març a les 9.30h. Edifici del rellotge del Port de València.

Recurs d'imatge conferenciacatedraAECA index

Conferència: L'anàlisi dels Estats Financers: Una visió pràctica.

Dimecres 13 de març a les 11 hores. Sala de Graus (FCJE)

Juan Luis Gómez Colomer distincio-gomez-colomer index

Distinció al professor Gómez Colomer

El lliurament es realitzarà dimarts 26 de febrer en la subdelegació del Govern a València, en un acte en què està previst que participe la ministra de Justícia, Dolores Delgado.

Recurs d'imatge olimpiada-dret index

II Olimpíada de Dret

La sala de vistes Tomás S. Vives Antón de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de l’UJI acull avui divendres la II Olimpíada de Dret en què participen un total de 36 alumnes de 12 centres d’ensenyament secundari de la província de Castelló.

Cartell jornada institucions-europees index

Jornada: «Oportunitats d'ocupació en institucions europees»

8 de febrer a les 9.30 h a la sala de grau de la FCJE

Pràctiques FUE-UJI 2018

La Fundació manté vigents més de 2.200 convenis de cooperació educativa amb empreses i entitats que acullen estudiantat de l'UJI en pràctiques.

Premis Policia Local TFG premis-policia-grau index

Premis Policia Local a TFG de Criminologia i Seguretat

La Universitat Jaume I ha acollit l’acte de lliurament dels premis als treballs de fi de grau en Criminologia i Seguretat atorgats per la Policia Local de Castelló.

Recurs d'imatge universita-marche index

Col·laboració internacional

L'objectiu és estendre els acords de doble títol internacional que ja existeixen entre totes dues institucions en estudis de màster en l'àmbit d'Economia.

Curs: Gravity with Gravitas. Prof. Yoto V. Yotov

Dilluns 28, 10.30 hores Sala de Juntes Arcadi Garcia Dimarts 29, 9 hores aula JB1105 Dimecres 30, 9 hores Sala de Juntes Arcadi Garcia Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques

Recurs d'imatge tesis-innovacio-empreses index

Innovació empresarial

El doctorand Emilio Domínguez Escrig ha obtingut una nota d'excel·lent per la seua tesi «Antecedents of radical innovation: an empirical research».

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques