22/09/2015 | FCJE

Recurs d'imatge foro-usa index

I Fòrum USA

Serà un punt de trobada entre l'estudiantat de l'UJI i antics estudiants d'universitats nord-americanes

Recurs d'imatge congres-aerelabo index

Congrés AERELABO

Organitzat per l'UJI i l'Associació Estatal d'Alumnes i Ex alumnes de Relacions Laborals, Recursos Humans/Graduat Social

Recurs d'imatge Trobadaeconomia index

V Trobada «HUMANITZANT L’ECONOMIA»

Data: 18 de novembre Lloc: sala d’actes Alfons el Magnànim de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques

X Seminario de derecho de sucesiones: fundamentos jurídicos, legislación civil... dret-successions index

Seminari sobre el Dret de Successions

Organitzat per l'àrea de Dret Romà

Recurs d'imatge jornadajusticiaeconomica index

IV Jornades sobre Justícia Econòmica

"¿El principi de la fi del model del benestar?. Alternatives enfront de l'increment de les desigualtats"

Conferència a càrrec del Professor Ricardo Pascale Cavallieri

“Especificidades de la valuación de empresas en países emergentes”

Recurs d'imatge actegracfuaciofcje index

Acte de graduació de la FCJE

Més de 200 estudiants participen en els actes oficials de graduació de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de l’UJI

ministeri accesoabogacia index

Examen d'accés a l'advocacia.

Convocatòria de l'examen d'accés a l'advocacia per a l'any 2018.

Beques de col·laboració d’estudiants en departaments universitaris

Publicació de les llistes provisionals dels candidats que opten a beca de col·laboració d'estudiants en departaments universitaris per al curs acadèmic 2015/16 del Ministeri d'Educació.

meeting economics 4thmeetingeconomics index

4th Meeting on International Economics

L'Institut d'Economia Internacional organitza el 4t Meeting on International Economics : " Europe in crisi : Recent Developments and Policy Implications " . Aquesta quarta edició presentarà investigadors interessats en analitzar la crisi econòmica a Europa , les causes i conseqüències

Recurs d'imatge jornadasdesarrollolocal index

II Jornada Tècnica de Professionals del Desenvolupament Local 2015

La jornada pretén aclarir el marc competencial en el qual els professionals treballen i la necessitat d'impulsar polítiques d'ocupació des del municipi amb la imprescindible coordinació amb la resta d'administracions.

eleccions delegats Eleccionsdelegats index

Eleccions delegats i delegades

Els estudiants de la Universitat Jaume I estan cridats a les urnes per a elegir els delegats, delegades, subdelegats i subdelegades de classe. Les eleccions en el cas dels estudis de grau es realitzaran del 28 de setembre al 8 d’octubre de 2015 mentre que les d’estudis de màster es celebraran amb posterioritat.

Nous fluxos migratoris i multiculturalitat

Incidència sociolaboral en l'Europa Economista. 23 d'octubre en la sala de premsa de l'edifici de Rectorat. Coordinació: Margarita Miñanrro Yanini, Professora Titular d'Universitat, Àrea de Dret del Treball i Seguretat Social.

La protecció dels compradors en la jurisprudència

Dijous 22 d'octubre a les 17 hores en la Sala de Graus de la Facultat. A càrrec de l'Excelentísimo Sr. D. Francisco Marín Castán. Magistrat del Tribunal Superemo. President de la Sala Primera. Organitza: Generalitat Valenciana i l'Àrea de Dret Civil de la FCJE.

Interès del menor i custòdia compartida

Divendres 23 d'octubre a les 13 hores en la Sala de Graus de la Facultat. A càrrec de l'Excelentísima Sra. Dª. Encarnación Roca Trias. Magistrada del Tribunal Superemo. Organitza: Generalitat Valenciana i l'Àrea de Dret Civil de la FCJE

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques