Treballem per millorar la Facultat Treballa amb nosaltres

19/01/2022 | FCHS

La FCHS es preocupa per millorar la convivència i per potenciar l'excel·lència dels estudis i de la investigació en l'àmbit de les ciències humanes i socials. Per això, ens interessa conèixer tot el que creieu millorable i, sobretot, quines idees teniu que puguem posar en marxa per continuar avançant. Som conscients dels límits, però treballarem amb vosaltres per poder-los superar.

Tenim la bústia UJI perquè ens feu arribar les millores necessàries o possibles. Per assegurar que podem tractar la vostra demanda amb eficiència, us demanem que ens hi presenteu la informació amb aquesta estructura:

• Paraula clau en el missatge (p.ex., "microones")
  • Informació sobre la petició concreta (p.ex., "adquisició i instal·lació de cinc microones més per a l'espai de carmanyoles")
  • Solucions alternatives (p.ex., "establir pauses de dinar complementàries per a les diferents titulacions")
  • Informació sobre el problema que origina la petició (p.ex., "els microones són insuficients per satisfer la demanda")
  • Informació sobre la ubicació i horari del problema (p.ex., "a l'espai de carmanyoles entre les 14 i les 15")
  • Informació sobre el col·lectiu afectat (p.ex., "l'estudiantat")

Quan solucionem aquest problema, us informarem en aquesta secció de la solució adoptada i de detalls relatius a la inversió que ha calgut dels pressupostos de la FCHS i, si escau, d'hores de personal.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials