13/04/2021 | FCHS

Tipus (congrés, curs, seminari, exposició, etc.)

Pitching de projectes audiovisuals amb la mentorización de productores de cinema i televisió.

Dates (dia, mes i any)

8 de juny de 2021, 16:00h.

Aula Magna FCHS

Resumen libre

Cliffhanger és un espai de trobada entre els productors de l'audiovisual valencià, els estudiants i À Punt Mèdia. Es poden presentar treballs dels estudiants dels graus i màsters de Comunicació Audiovisual, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques i Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

Dels projectes presentats pels estudiants, els professionals del sector audiovisual seleccionaran dos projectes que representaran a la Universitat Jaume I en la jornada de Pitching de projectes audiovisuals que celebrarà À Punt Mèdia el 1 de juliol de 2021 a la Universitat Jaume I.

Destinataris

Estudiantat dels graus de Com. Audiovisual, Publicitat i RR.PP, Periodisme i Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

Materials addicionals que es volen publicar (tríptic, pla, URL de web pròpia, etc.)

Bases adjuntes

Idiomes oficials de l'activitat