Recursos educatius oberts i innovació en la formació de professorat d'Espanyol com a Llengua Estrangera

10/02/2020 | FCHS

El SPIEELE (Seminari Permanent d'Investigació Educativa en Espanyol com a Llengua Estrangera) en col·laboració amb el curs de Postgrau de Formació de professorat d'Espanyol com a Llengua Estrangera s'han organitzat tres tallers d'accés gratuït per a tota la comunitat universitària.

L'espanyol com a llengua estrangera és cada vegada més estudiat, actualment més de 22 milions de persones en 110 països ho estan aprenent, per això és una formació essencial per a l’estudiant universitari de carreres com Traducció i Interpretació, Estudis Anglesos o Mestre d'Educació Infantil i Primària; i per això existeix una formació de qualitat de Postgrau.

En el primer taller organitzat pel SPIEELE i el curs de postgrau, la professora de la UNED, Beatriz Sedano, va impartir un taller titulat Recursos educatius oberts i eines TIC per a l'ensenyament d'Espanyol com a Llengua Estrangera a persones desplaçades. En ell, la Dra. Sedano, una de les directores del MOOC Curs d'espanyol per a necessitats immediates [per a immigrants] de la UNED, va compartir els recursos educatius més innovadors que es poden emprar avui dia en l'educació de qualsevol àmbit. Aquest projecte educatiu va comptar amb la col·laboració amb les professores dels departaments de Filologia i Cultures Europees (Mercedes Sanz) i del departament d'Estudis Anglesos (Noelia Ruiz).

El cicle de tallers continuarà divendres 14 de febrer amb L'avaluació de llengües en l'era digital  de Javier Fruns (Institut Cervantes) i el 21 de febrer amb Cos, moviment i empatia en la comunicació de llengües d'Ana Castelló (Universitè de Lille, França)

La inscripció als tallers és gratuïta, però s'ha de realitzar a través del formulari

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials