I Premi "Marcadors: Professorat extraordinari en l'ensenyament secundari de ciències" de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals

30/11/2018 | ESTCE

L’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE) convoca el I Premi Marcadors, destinat al millor professorat de ciències en batxillerat.

VOTA. Si eres estudiantat matriculats per primera vegada en L'ESTCE els cursos 2017/18 i 2018/19 (fins l'11/11).

Molts i moltes de nosaltres hem tingut una professora o professor en l’ensenyament secundari que va marcar la nostra visió de la seua matèria i, al mateix temps, el nostre camí en el futur.

Per tal de reconèixer el seu treball, l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE) convoca la primera edició del Premi Marcadors al Professorat de Ciències extraordinari en Batxillerat.

Del 5 a l’11 de novembre, l’alumnat dels dos primers cursos de l’ESTCE pot votar electrònicament per aquella professora o professor de ciències que més li va agradar en segon de batxillerat. Les categories són: Matemàtiques, Física, Química, Biologia, Geologia, Dibuix Tècnic i Tecnologies Industrials. Els guanyadors i guanyadores seran homenatjats posteriorment per l’Escola.

La invitació per a votar arribarà per correu electrònic. Les bases completes del concurs es poden trobar en l'enllaç inferior.

Resolució: els professores i les professores guardonats en l'edició 2018 del Premi Marcadors són:

Nom Assignatura Centre IES Localitat
Ignacio Alguacil Química IES Alfons XIII La Vall d'Alba