Com podeu gestionar el vostre Currículum Vitae?

Primer cal que subministreu la informació curricular al Sistema de Dades d’Investigació, a través de la secretaria del vostre departament o institut. A partir d'aquesta informació i d'altres dades sobre la vostra activitat que consten d'ofici a la Universitat, podreu generar el vostre Curriculum Vitae Normalitzat (CVN) a través de l'aplicació Generació de CVN (IGLU > Investigació > Personal). Per a saber com fer-ho consulteu el manual d'ús de Generació del Currículum Vitae Normalitzat - CVN

És important que proporcioneu aquesta informació, ja que hi ha molts processos que en fan ús, alguns dels quals tenen incidència directa en el vostre quefer diari. Les diferents aportacions són valorades d’acord a l’Escala de Valoració dels Resultats d’Investigació i, després, s'aplica als processos esmentats.

També teniu la possibilitat de consultar tots els detalls de la vostra producció científica a través de l’aplicació Gestió Curricular-PCI (IGLU > Investigació > Gestió curricular). Per conèixer el seu funcionament vegeu el manual Producció Científica

Ressenya personal

Podeu consultar la vostra pàgina personal des de l'apartat Estructura i organització de la pàgina del vostre departament al web de l'UJI. Podeu personalitzar el contingut a través de l'eina Webs de Departaments (IGLU > Gestió docent > Webs de Departaments > Gestió de la informació del professorat). Ací podeu introduir o modificar el text de la ressenya i ho podeu escriure tant en català, castellà com en anglès i sincronitzar-ho perquè també apareguen les publicacions servides per l'OCIT. Cal que tingueu en compte que és possible que els canvis no es mostren de forma immediata en el web. Podeu canviar la fotografia que apareix des d'Carnet (IGLU > Informació personal > Carnet > Actualització de la fotografia).

Certificacions

L'OCIT Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic (OCITemet una sèrie de certificacions oficials d'accions d'investigació vàlides per a la tramitació d'ajudes i subvencions, com l'avaluació de l'activitat investigadora del professorat, acreditacions de professorat o convocatòries de la Generalitat Valenciana, entre d'altres. Podeu sol·licitar-les i descarregar-les a través de l'IGLU (Investigació > Personal > Certificats OCIT).

També podeu demanar certificacions de serveis prestats i de formació a l'UJI per a la tramitació de procediments, com ara l'avaluació de l'activitat investigadora del professorat o l'acreditació del professorat. Les heu de demanar a través de l'IGLU (Recursos humans > Expedient laboral > Sol·licitud de certificats oficials).