Cercar al text
De la data
Fins la data

Espaitec mostra en el fòrum Innotransfer les solucions innovadores en intel·ligència artificial que estan revolucionat l'agricultura

25/04/2024

Innotransfer és una plataforma promoguda per la Xarxa de Parcs Científics Valencians (rePCV), amb el suport de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme de la Generalitat Valenciana.

La Facultat de Ciències de la Salut transmet la importància de la divulgació científica entre alumnat i professorat en la novena edició de les seues jornades d’investigació

25/04/2024

L’alumnat de grau, postgrau i doctorat ha presentat comunicacions i pòsters, molt dels quals s’inclouran com articles en la revista Àgora de salut.

Imaginària 2024 tindrà vuit espais expositius repartits en quatre localitats en una edició en la qual destaca la diversitat de llenguatges visuals

24/04/2024

La XXII edició del certamen organitzat per l'UJI se celebrarà entre els dies 9 de maig i 22 de juny.

Estudiantat de Mestre en Educació Primària realitza una ruta matemàtica pel Jardí del Temps de l’UJI

23/04/2024

El propòsit és que l'alumnat pose en pràctica una part del temari i que també treballe els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Les empreses d'Espaitec inverteixen en R+D+i més de tres milions d'euros durant 2023

22/04/2024

Les 29 companyies situades a Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló, han invertit 3.279.811,24€ en R+D+i, la qual cosa suposa un increment del 42% en els recursos destinats a investigació, desenvolupament i innovació.