Servei de Contractació i Assumptes Generals

01/12/2023 | SCAG
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

El Servei de Contractació i Assumptes Generals és l'encarregat de tramitar els expedients de contractació administrativa (obres, subministraments, consultories, assistències i serveis, contractes administratius especials) i contractació privada (compravenda, donació, permuta, arrendament i resta de negocis jurídics anàlegs sobre béns immobles, etc.); a excepció dels contractes menors que no tinguen la consideració, segons les Bases d'execució del pressupost de la Universitat Jaume I, de despeses de gestió centralitzada.

D'altra banda, el Servei té assignades una sèrie de funcions relatives a assumptes generals de la Universitat que són, entre altres, les següents: revisió, seguiment i supervisió d'alguns contractes de serveis, coordinació del personal de suport, organització del repartiment de correu i de les màquines d'oficina d'ús general.

 

CONTACTE

Edifici de Rectorat. 2a planta. Av. de Vicent Sos Baynat, s/n
Tel.: +34 964 72 89 34/37/38 - Fax: +34 964 72 89 35/92 57

contrata@uji.es (Contractació)
asgen@uji.es (Assumptes Generals) - Web de Assumptes Generals
 

Informació proporcionada per: Servei de Contractació i Assumptes Generals