Comunicació i màrqueting en una startup d'impacte social

14/02/2022 | AlumniSAUJI

La comunicació i el màrqueting en les startup suposen tot un repte per als professionals del sector, i més encara en aquelles que tenen un impacte social ja que part del seu èxit es basa en la transparència d'informació amb els seus públics per a mantindre la credibilitat del seu projecte. 

De la mà de l'equip de comunicació de «Nadie Sin Su Ración Diaria» ens endinsarem en el màrqueting i la comunicació d'una startup social donant resposta a:

  • Principals problemes de comunicació en una startup social (no tenim producte, depenem del nostre servei, grans campanyes ens enfosqueixen...)
  • Com fer front amb un pressupost limitat i amb un projecte que avança a gran velocitat
  • La comunicació interna i externa en una startup social (cultura dins de l'equip de treball, situació de la competència...)
  • Com fer enlairar la nostra marca de projecte social 

Nadie Sin Su Ración Diaria és un projecte innovador de consciència social que té com a objectiu principal millorar el sistema actual de donacions d'aliments i integració social de les persones que es troben en una etapa de la seua vida molt desfavorida, apostant tant per la transformació digital del sistema actual, com per la millora de l'experiència del donant.

¿Quan?

Dijous, 3 de març de 2022 a les 18 h en la plataforma Google Meet

Amb Nacho Latre

Nacho Latre és graduat en Comunicació Audiovisual per la Universitat Jaume I i actualment és el Director de Comunicació de «Nadie Sin Su Ración Diaria» [més informació]

Taller virtual dirigit a membres AlumniSAUJI Premium i en cas de quedar places vacants s'obrirà a l'estudiantat UJI. L'activitat és gratuïta però és necessària INSCRIPCIÓ prèvia.

Avisa'm

AlumniSAUJI en xarxes
Facebook
Instagram
Twitter
Linkedin
Youtube
Ivoox
Whatsapp
Skype
Recurs d'imatge accio fes-tepremium12000x400

Gaudeix de tots els avantatges, passa't a AlumniSAUJI Premium