La comunicació i el màrqueting en les startup suposen tot un repte per als professionals del sector, i més encara en aquelles que tenen un impacte social ja que part del seu èxit es basa en la transparència d'informació amb els seus públics per a mantindre la credibilitat del seu projecte.
De la mà de l'equip de comunicació de «Nadie Sin Su Ración Diaria» ens endinsarem en el màrqueting i la comunicació d'una startup social donant resposta a:
Nadie Sin Su Ración Diaria és un projecte innovador de consciència social que té com a objectiu principal millorar el sistema actual de donacions d'aliments i integració social de les persones que es troben en una etapa de la seua vida molt desfavorida, apostant tant per la transformació digital del sistema actual, com per la millora de l'experiència del donant.
Dijous, 3 de març de 2022 a les 18 h en la plataforma Google Meet
Nacho Latre és graduat en Comunicació Audiovisual per la Universitat Jaume I i actualment és el Director de Comunicació de «Nadie Sin Su Ración Diaria» [més informació]
Taller virtual dirigit a membres AlumniSAUJI Premium i en cas de quedar places vacants s'obrirà a l'estudiantat UJI. L'activitat és gratuïta però és necessària INSCRIPCIÓ prèvia.
El repte dels professionals de la comunicació i màrqueting en startups
Vídeo complet del webinari amb el director de comunicació de 'Nadie sin su ración diaria' Nacho Latre.
Gaudeix de tots els avantatges, passa't a AlumniSAUJI Premium