L’UJI inicia la campanya de comunicació de les universitats valencianes i la Mesa de l’Audiovisual per afavorir la reobertura de RTVV

12/09/2016 | LABCOM
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir
  •  2016-05-01-campanyartvv DSC_1841

    Set amb «photocall» instal·lat al vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

  •  2016-05-01-campanyartvv DSC_1769
  •  2016-05-01-campanyartvv DSC_1786

    Set amb «photocall» instal·lat al vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

  •  2016-05-01-campanyartvv DSC_1808

    Set amb «photocall» instal·lat al vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

Les universitats valencianes i la Mesa Sectorial de l’Audiovisual Valencià (MESAV) han decidit impulsar una campanya de comunicació per tal que la ciutadania valenciana canvie la seua percepció envers el concepte de «servei públic de radiotelevisió» i orientada, en darrera instància, a millorar la reputació de les professions i dels oficis relacionats amb la comunicació.

La Universitat Jaume I ha sigut la primera de les universitats valencianes que ha iniciat el rodatge de la campanya. Per aquest motiu, durant els dies 19 i 20 d’abril es va instal·lar al vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials un set amb photocall per gravar petites entrevistes a estudiantat, professorat i professionals de la comunicació perquè expliquen la necessitat d’un servei públic de radiotelevisió a la Comunitat Valenciana i com els agradaria que fóra.

Vicent Climent, rector de la Universitat Jaume I, també ha manifestat la seua preocupació pel sector audiovisual valencià i ha explicat que «un territori amb una entitat cultural i patrimonial com és la Comunitat Valenciana necessita una radiotelevisió pública al servei de la ciutadania, de qualitat i en valencià». 

 

Altres notícies de la FCHS:

El LABCOM de l’UJI signa un conveni per col·laborar en la producció d'un documental sobre els bombardejos nazis al Maestrat

Alvar recomana la lectura original d'El Quixot i lamenta que les pel·lícules no han sigut fidels amb l’obra

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació