Coordinació docent

03/01/2023 | InfoCampus
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Les funcions de coordinació les assumeix la Comissió de Titulació del Grau. Aquesta comissió és l'òrgan responsable del títol, encarregat de facilitar l'organització i la coordinació dels ensenyaments. Està presidida pel vicedegà del títol, nomenat a aquest efecte pel Rectorat, a proposta del Deganat.

La Comissió de Titulació del Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans està formada per una representació del professorat que imparteix docència en la titulació i una representació de l'estudiantat. La seua composició és la següent:

  • Vicedegà del grau
  • Coordinadora acadèmica
  • Coordinadora de qualitat
  • Coordinador de TFG
  • Coordinadora de Pràctiques
  • Coordinadora de mobilitat
  • Representant de les àrees implicades en la docència que no tinguen ja representació en la comissió
  • Representant de l'estudiantat

La Comissió de Titulació del Grau actua de manera col·legiada, i entre les funcions que realitza destaquem les següents:

  • Col·laborar en el disseny d'informació institucional del grau.
  • Coordinar els ensenyaments de les matèries impartides en el títol, especialment en aspectes com, per exemple, les competències que s'han d'aconseguir, les modalitats organitzatives o les tècniques d'avaluació i distribució del volum de treball de l'estudiantat entre les assignatures de cada curs acadèmic.
  • Designar els tribunals que han d'avaluar els treballs de final de grau.
  • Organitzar acadèmicament la realització de les pràctiques externes i els intercanvis de l'estudiantat amb títols equivalents en altres universitats.
  • Proposar i gestionar la planificació docent, vetlar per la correcta execució i resoldre les incidències i reclamacions en el desenvolupament de l'activitat docent de la titulació.
  • Proposar a la Junta de Facultat les modificacions tècniques necessàries del títol corresponent.
  • Realitzar un seguiment del desenvolupament de plans d'estudis i responsabilitzar-se del control i millora del Sistema de Garantia Interna de Qualitat que s'haja establit en el títol.
  • Revisar les guies docents de cada curs i la planificació setmanal d'activitats en cada semestre.
  • Revisar i analitzar la informació sobre els resultats del títol i proposar, si escau, accions de millora.
Informació proporcionada per: InfoCampus