Les funcions de coordinació les assumeix la Comissió de Titulació del Grau. Aquesta comissió és l'òrgan responsable del títol, encarregat de facilitar l'organització i la coordinació dels ensenyaments. Està presidida pel vicedegà del títol, nomenat a aquest efecte pel Rectorat, a proposta del Deganat.
La Comissió de Titulació del Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans està formada per una representació del professorat que imparteix docència en la titulació i una representació de l'estudiantat. La seua composició és la següent:
- Vicedegà del grau
- Coordinadora acadèmica
- Coordinadora de qualitat
- Coordinador de TFG
- Coordinadora de Pràctiques
- Coordinadora de mobilitat
- Representant de les àrees implicades en la docència que no tinguen ja representació en la comissió
- Representant de l'estudiantat
La Comissió de Titulació del Grau actua de manera col·legiada, i entre les funcions que realitza destaquem les següents:
- Col·laborar en el disseny d'informació institucional del grau.
- Coordinar els ensenyaments de les matèries impartides en el títol, especialment en aspectes com, per exemple, les competències que s'han d'aconseguir, les modalitats organitzatives o les tècniques d'avaluació i distribució del volum de treball de l'estudiantat entre les assignatures de cada curs acadèmic.
- Designar els tribunals que han d'avaluar els treballs de final de grau.
- Organitzar acadèmicament la realització de les pràctiques externes i els intercanvis de l'estudiantat amb títols equivalents en altres universitats.
- Proposar i gestionar la planificació docent, vetlar per la correcta execució i resoldre les incidències i reclamacions en el desenvolupament de l'activitat docent de la titulació.
- Proposar a la Junta de Facultat les modificacions tècniques necessàries del títol corresponent.
- Realitzar un seguiment del desenvolupament de plans d'estudis i responsabilitzar-se del control i millora del Sistema de Garantia Interna de Qualitat que s'haja establit en el títol.
- Revisar les guies docents de cada curs i la planificació setmanal d'activitats en cada semestre.
- Revisar i analitzar la informació sobre els resultats del títol i proposar, si escau, accions de millora.