Dues alumnes de l’UJI guanyen el premi de Joves Talents Digitals del festival de publicitat Inspirational’19 El projecte guanyador, «Be Aware of the Blue Value», vol conscienciar el públic receptor sobre la importància de mantenir el planeta Terra net

09/04/2019 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Les alumnes del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I Paula Vinuesa i Paula Simón han rebut el Premi de Joves Talents Digitals del Festival Inspirational’19. La final del concurs nacional de publicitat digital ha tingut lloc el dilluns 8 d’abril a Madrid al Cercle de Belles Arts, on han acudit les alumnes per tal de recollir el premi. Les alumnes han aconseguit l’or davant d’un jurat format per professionals del màrqueting i la comunicació en línia. El festival està organitzat per l’Associació de la Publicitat, el Màrqueting i la Comunicació Digital a Espanya (IAB Spain) per tal de congregar el sector de la comunicació i la innovació digital del país.

Vinuesa i Simón han participat en el festival amb la peça anomenada Be Aware of the Blue Value amb l’entitat BBVA Espanya com a anunciant. Aquest és un projecte que té com a objectiu conscienciar la societat sobre la importància del planeta Terra i de l’oceà. La proposta de les alumnes consisteix a crear un filtre per a la xarxa social Instagram a través del qual l’usuari s’ha de veure envoltat de fem a l’oceà. En segon lloc, les darreres accions consistiran a recórrer a persones amb un cert grau d’influència en el país per tal de fer arribar al públic la importància de cuidar el planeta, però més concretament la mar i el seu ecosistema.

Es tracta de la tercera vegada que estudiants de l’UJI reben el primer premi d’aquest prestigiós festival. A més, cal destacar que en aquesta edició l’UJI ha comptat amb quatre estudiantes finalistes en la categoria de Premi Joves Talents Digitals. Juntament amb Paula Vinuesa i Paula Simón, ha arribat a la final la dupla formada per Inés Carnicer i Sara García.

El Festival Inspirational se celebra anualment i aquest any ha complert la dotzena edició amb novetats com la inclusió de nous premis en categories com Data, Estratègia d’Influència, Digital Craft i Producció Audiovisual. L’objectiu del festival és reconèixer la qualitat i l’excel·lència digital, de manera que es premien aquells projectes que aporten una inspiració i un avanç per a la indústria digital.

 

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions