L’equip Iconic Mass aconsegueix el guardó de la divuitena edició del Seminari de Creativitat en Viu de l’UJI-McCann

22/05/2017 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

L’equip Iconic Mass, integrat per María Épila, Pablo Millán, Pablo Ibáñez, Anakarina Moreno i Yasmina Rodríguez, ha resultat guanyador de la divuitena edició del Seminari de Creativitat en Viu organitzat pel professorat del Departament de Ciències de la Comunicació de la Universitat Jaume I de Castelló, en un acte celebrat divendres 19 de maig de 2017 a l’aula magna de la Facultat de Ciències Humanes i Socials i que ha comptat amb el Banc d'Aliments com a anunciant.

En la final ha participat sis equips formats per alumnat del Grau en Publicitat i Relacions Públiques: tres de tercer curs (La Campaña, Al Loro i Iconic Mass); dos de segon (Catchall i Pop’s) i un de primer curs (El Kioskero), que han presentat durant 10 minuts la seua proposta davant del jurat format per Carmen Polo, directora del Banc d'Aliments; Gema Escrivá, responsable de Comunicació del Banc d'Aliments; Milagros Benito, directora de Comunicació Integral de McCann, i professorat del Departament de Ciències de la Comunicació.

Aquest projecte, ideat pel catedràtic Rafael López Lita fa ja 18 anys, naix amb l'objectiu de promoure les relacions empresa-universitat, necessàries per a l'adequada formació de l’estudiantat de Publicitat i Relacions Públiques. En col·laboració amb McCann Erickson, aquest projecte persegueix que tot l'alumnat del grau treballe per a un client real, realitzant una campanya de comunicació real, afavorint-se així, la transmissió de coneixement de les últimes tendències en la disciplina, i la consecució de les competències formatives requerides per a l'excel·lència professional.

El Seminari de Creativitat en Viu s'emmarca dins de l'Escola de Comunicació (facebook.com/EscolaDeComunicacio) del Departament de Ciències de la Comunicació, en el qual també col·laboren un grup d'alumnat del Grau en Publicitat i Relacions Públiques que treballen com una agència (Amalgama).

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions