Com heu de registrar l'horari dels projectes d'investigació?

Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

A hores d'ara existeixen dos tipus de registre horari per al personal investigador de l'UJI: Kalendas Gestió horària. 

Tot el personal investigador ha d'introduir les hores de dedicació a les accions de recerca a través de Kalendas (IGLU > Investigació> Control horari > Kalendas). Hi ha una excepció que és el PAS contractat amb càrrec a un projecte. En aquest cas, Kalendas està sincronitzada amb Gestió horària (IGLU > Recursos humans > Laboral > Gestió horària) i recupera els registres que el personal fa amb la seva targeta a través dels dispositius que hi ha instal·lats a les entrades de tots els edificis. Aleshores, des de Kalendas, aquest personal ha de distribuir les hores registrades entre les diferents activitats i tasques de recerca. Per a conèixer el funcionament d'aquestes fues aplicaciones podeu consultar els manuals d'usuari de Kalendas, Gestió horària i FAQ Gestió horària

Cal subratllar, a més, que podeu accedir a la fitxa de projectes d'investigació amb informació sobre les dades de la convocatòria, la sol·licitud i la concessió a través de la Fitxa-resum projectes (IGLU > Investigació > Personal > Fitxa-resum projectes). Aquesta fitxa també inclou informació sobre els equips d'investigació i treball, així com informació d'interès per al seguiment i justificació científico-tècnica i econòmica.