Setmana Europea de l'Esport

08/10/2018 | USE

Data: 28 i 29 de setembre
Acte: Activitats esportives per a persones amb diversitat funcional
Títol: Setmana Europea de l'Esport
Lloc: Passadís de les Arts del Parc de Ribalta, i Piscina Municipal Castalia el Club Natació Castalia Castelló
Hora: consultar per activitat
Entitat: Patronat Municipal d'Esports de Castelló

Us informem d'activitats que realitza el Patronat Municipal d'Esports dins de la Setmana Europea de l'Esport per a persones amb diversitat funcional.

Cartel Semana Europea del Deporte     Cartel Semana Europea del Deporte día 28 infantil

Divendres 28 de setembre, al Passadís de les Arts del PARC DE RIBALTA, es faran diverses activitats:

12:00 - Pilates  per a persones amb diversitat funcional

16:00 - Ioga per a persones amb diversitat funcional

Eixe matí al pavelló poliesportiu de la Universitat Jaume I des de les 11.00 es farà també la 2a Lliga intercentres d'esport adaptat de Castelló.

Clínic de Natació Castalia

El Dissabte 29 de setembre de 17 a 19 h. en la Piscina Municipal Castalia el Club Natació Castalia Castelló organitza juntament amb "Relevo Paralímpico" i la Federació d'Esports Adaptats de la Comunitad Valenciana un Clinic de Natació Adaptada, totalment gratuït i obert a totes aquelles persones amb qualsevol tipus de discapacitat que vulguen passar una vesprada agradable provant l'apassionant esport de la natació. La jornada aquesta pensada per a persones entre 5 i 60 anys i que tinguen:

1. Persones amb discapacitat intel·lectual
  2. Persones amb discapacitat física
  3. Persones amb paràlisi cerebral
  4. Dany cerebral Adquirit.
  5. Persones amb ceguesa o total o parcial

Per açò us adjuntem un full d'inscripció d'aquesta, perquè aquelles persones que estiguen interessades a participar ens la facen arribar abans del divendres 28 setembre 2018 al següent e-mail: relevoparalimpico@gmail.com

Informació proporcionada per: Unitat de Suport Educatiu