Comunitat universitària
Procediment administratiu
- Reglament d'organització i funcionament de la Universitat Jaume I
- Reglament sobre les condicions d’ús de l’Aula Virtual
- Reglament de l'Arxiu General de la Universitat Jaume I
- Reglament regulador del procediment de tramitació d'ajudes, subvencions i premis de la Universitat Jaume I de Castelló
- Reglament d'administració electrònica de la Universitat Jaume I
- Reglament del Registre d'Associacions de la Universitat Jaume I
- Resolució de 24 de maig de 2022, de la rectora de la Universitat Jaume I, per la qual s’aprova la delegació de competències en els vicerectors i les vicerectores, el delegat de la rectora, la secretària general i el gerent
- Resolució de 30 d’abril de 2024, de la rectora de la Universitat Jaume I, per la qual s’aprova la modificació de la Resolució de 24 de maig de 2022, per la qual s’aprova la delegació de competències en els vicerectors i vicerectores, el delegat de la rectora, la secretària general i el gerent
- Acord de 22 de juny de 2022, del Consell de Govern de la Universitat Jaume I, pel qual es delega la competència per a la resolució de recursos de reposició en la rectora
- Instrucció de 6 de febrer de 2024, de la vicerectora de Responsabilitat Social, Polítiques Inclusives i Igualtat, per la qual s’estableixen les mesures de protecció de les dones víctimes de violència de gènere en la creació i gestió de llistes en els procediments administratius de la Universitat Jaume I
- Instrucció de la Secretaria General 1/2023, de 19 d’octubre, sobre l’elaboració i modificació dels reglaments propis
- Instrucció de la Secretaria General 1/2022, de 23 de juny, sobre utilització i conservació de les videoactes
- Instrucció 1/2019, de 7 d’octubre, de la Secretaria General de la Universitat Jaume I sobre publicació d’actes administratius i notificacions per mitjà d’anuncis en relació amb la identificació de les persones interessades
- Instrucció 1/2018, de 14 de novembre, del Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica i Professorat sobre l’assistència del temps personal complet a reunions en què s’actua com a membre o com a assessor d’òrgans col.legiats de l’administració d’organismes públics i de consells d’administració empreses amb capital o control públic
- Instrucció de la Secretaria General 2/2016, de 25 de novembre, sobre el procediment per a la tramitació de convenis, protocols generals de col·laboració i instruments similars
- Circular 1/2024, de 30 de gener, de la secretària general, per la qual es regulen les fórmules d'encapçalament, peu de firma i de recurs en documents administratius
- Procediment intern de sol·licitud d'autorització per a instal·lar càmeres de vigilància al campus de la Universitat Jaume I
- Manual pràctic d’elaboració de reglaments i de fórmules d’encapçalaments, peu de signatura i de recursos
- Manual d'usos lingüístics de la Universitat Jaume I
- Manual d'identitat visual corporativa
- Normes d'ús de la identitat visual corporativa de la Universitat Jaume I
- Instrucció 1/2024, de 26 de juliol, del vicerector d'Infraestructures i Sostenibilitat de la Universitat Jaume I, sobre el dipòsit, custòdia i entrega d'objectes perduts
Seguretat i privacitat de la información
Informàtica
Bustia UJI
Infraestructures