Històric de disposicions davant la pandèmia per coronavirus
Resolucions de la rectora de la Universitat Jaume I
Instruccions dels Vicerectorats, Gerència i Secretaria General
En l'àmbit d'estudis i estudiantat
En l'àmbit de la investigació
En l'àmbit de personal
Protocols
Comunicats
Resolucions de la rectora de la Universitat Jaume I
- Resolució, de 12 de març de 2020, de la rectora de la Universitat Jaume I per la qual s'estableixen mesures excepcionals en relació amb el funcionament de la Universitat Jaume I durant la durada de l'estat d'alarma .
- Resolució, de 18 de març de 2020, de la rectora de la Universitat Jaume I per la qual s'estableixen mesures excepcionals en relació amb el funcionament de la Universitat Jaume I durant la durada de l'estat d'alarma .
- Resolució, de 29 de març de 2020, de la rectora de la Universitat Jaume I, per la qual s'amplien les mesures excepcionals en relació amb el funcionament de la Universitat Jaume I durant la durada de l'estat d'alarma.
- Resolució, de 7 d'abril de 2020, de la rectora de de la Universitat Jaume I, per la qual s'amplien les mesures excepcionals en relació amb el funcionament de la Universitat Jaume I durant la durada de l'estat d'alarma.
- Resolució, de 22 d'abril de 2020, de la rectora de la Universitat Jaume I per la qual s'estableix un termini extraordinari per a l'anul·lació de matrícula de grau i màster .
- Resolució, de 30 d'abril de 2020, de la rectora de la Universitat Jaume I, per la qual es disposen directrius relacionades amb les proves d'avaluació en línia de naturalesa excepcional .
- Resolució de 8 de maig de 2020 de la Rectora de la Universitat Jaume I, per la qual es fa pública la relació de sol·licituds estimades i desestimades del període extraordinari d'anul·lació d'assignatures en els estudis de grau i màster.
- Resolució de 23 de maig de 2020, de la rectora de la Universitat Jaume I, per la qual s'estableix la represa dels terminis dels procediments administratius de l'UJI.
- Resolució de 9 de juny de 2020, de la rectora de la Universitat Jaume I sobre el desenvolupament de les pràctiques curriculars i extracurriculars.
- Resolució de 19 de juny de la rectora de la Universitat Jaume I sobre l'accés al campus, durant la situació de reducció d'activitat presencial, per motius d'investigació, de realització de pràctiques externes , curriculars o extracurriculars, d'estudiantat i de personal investigador convidat.
- Resolució de 8 de setembre de 2020, de la rectora de la Universitat Jaume I, sobre la mobilitat i estades del personal docent i investigador, personal d'administració i serveis, i estudiantat de l'UJI
- Resolució de 2 de febrer de 2021, de la rectora de la Universitat Jaume I per la qual s’adopten mesures addicionals durant l’inici de la docència en el segon semestre del curs 2020/21
Instruccions dels Vicerectorats, Gerència i Secretaria General
En l'àmbit d'estudis i estudiantat
- Instrucció del Vicerectorat d'Estudis i Docència i Vicerectorat d'Estudiantat i Compromís Social respecte al funcionament de la docència durant la situació de reducció d'activitat presencial (18 de març de 2020).
- Instrucció del Vicerectorat d'Estudis i Docència respecte al funcionament de la docència als estudis propis (18 de març de 2020).
- Instrucció del Vicerectorat d'Estudiantat i Compromís Social respecte al funcionament de les pràctiques externes (nacionals i internacionals) d'acord amb el protocol de resposta davant infeccions i epidèmies i la resolució de la rectora de 12 de març de 2020 durant la situació de reducció de l'activitat presencial (23 de març de 2020).
- Resolució de 20 d'abril de 2020 del Vicerectorat d'Estudiantat i Compromís Social de la Universitat Jaume I, d'actualització d'instruccions respecte del funcionament de les pràctiques externes nacionals i internacionals per la pandèmia de la COVID-19.
- Criteris acadèmics i directrius per a l'adaptació de la docència i l'avaluació de les titulacions de grau i màster (24 d'abril 2020).
- Recomanacions per a la preparació de proves d'avaluació en línea
- Instrucció de la Secretaria General i el Vicerectorat d'Estudis i Docència respecte a la revisió, custòdia i gestió documental de les proves d'avaluació en línia (12 de maig de 2020).
- Guía per a l'adaptació de la docència del curs 2020/2021 al context de la nova normalitat
- Resolució de 21 de maig de 2020, del Vicerectorat de Promoció Lingüística i Igualtat i del Vicerectorat d'Estudis i Docència de la Universitat Jaume I, per la qual es modifiquen els requisits lingüístics exigibles per a l'accés a l'obtenció de títols.
- Resolució de 9 de juny de 2020 del Vicerectorat d'Estudiantat i Compromís Social de la Universitat Jaume I, d'actualització de les instruccions sobre el funcionament de les pràctiques externes nacionals per la pandèmia de la COVID-19
- Instrucció del Vicerectorat d'Investigació i Transferència, i del Vicerectorat d'Estudiantat i Compromís Social, respecte a l'accés al campus durant la situació de reducció de l'activitat presencial, per motius d'investigació, de realització de pràctiques externes, curriculars o extracurriculars, d'estudiantat i de personal investigador convidat.
- Resolució de 30 de setembre de 2020, del Vicerectorat d'Estudiantat i Compromís Social de la Universitat Jaume I, d'adaptació de les pràctiques externes nacionals a la pandèmia de la COVID-19 per al curs 2020/21
- Resolució de 2 de febrer de 2021, del Vicerectorat d'Estudiantat i Compromís Social de la Universitat Jaume I, d'adaptació de les pràctiques externes nacionals a la pandèmia de la COVID-19 per al curs 20/21
- Instrucció del Vicerectorat d'Investigació i Transferència sobre l'activitat de doctorat durant la situació de reducció d'activitat presencial (18 de març de 2020).
- Instrucció del Vicerectorat d'Investigació i Tranferència sobre l'activitat investigadora durant la situació de reducció de l'activitat presencial (24 de març de 2020)
- Pla de continuïtat de l'activitat del Servei d'Experimentació Animal durant la situació de reducció de l'activitat presencial (24 de març de 2020).
- Resolució de 7 d'abril de 2020 del Vicerectorat d'Investigació i Transferència respecte a l'activitat de doctorat durant la situació de reducció de l'activitat presencial (Instruccions per al dipòsit i defensa de tesis doctorals de manera telemàtica).
- Resolució de 7 d'abril de 2020 del Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, per la qual s'autoritza la pròrroga de la vigència dels contractes laborals subscrits a l'empara de les convocatòries d'ajudes de recursos humans en l'àmbit de la investigació del Pla de Promoció de la Investigació de l'UJI.
- Instrucció 1/2020 de la Gerència de la Universitat Jaume I, de mesures de resposta a la situació generada per la COVID-19 en l'àmbit del PAS (13 de març de 2020).
- Instrucció 2/2020 de la Gerència de la Universitat Jaume I, respecte al funcionament dels serveis en l'àmbit del PAS durant la situació de reducció d'activitat presencial per les mesures de contenció de l'expansió de la COVID-19 (18 de març de2020).
- Instrucció del Vicerectorat de Planificació, Coordinació i Comunicació i Secretaria General respecte a la realització de reunions durant la situació de reducció de l'activitat presencial (18 de març de 2020).
- Instrucció del Vicerectorat de Cultura i Relacions Institucionals per a la signatura de convenis a través de mitjans digitals -signatura digital- mentre estiguen vigents les mesures relatives a la pandèmia COVID-19 (18 de març de 2020).
- Instrucció del Vicerectorat de Cultura i Relacions Institucionals respecte a la convocatòra de projectes culturals UJI-encultura 2020 mentre estiguen vigents les mesures relatives a la pandèmia COVID-19 (24 de març de 2020).
- Instrucció del Vicerectorat de Campus i Vida Saludable respecte a l'accés al campus del Riu Sec durant el període del 30 de març al 9 d'abril de 2020 (30 de març de 2020)
- Guia d'actuació per al maneig de casos i contactes amb l'estudiantat UJI
- Protocol de resposta de la Univeristat Jaume I davant infeccions i epidèmies.
- Accés al campus a partir del 14 d'abril.
- Protocol que s'ha de seguir en cas que un treballador o treballadora de l'UJI o entitats associades siga positiu per coronavirus o manifeste simptomatologia (20 de març de 2020).
- Pla de retorn a l'activitat presencial a la Universitat Jaume I (8 de maig de 2020)
- Pla de retorn a l’activitat presencial a la Universitat Jaume I després de l’estat d’alarma per l’alerta sanitària generada per la COVID-19 (26 juny 2020).
- Criteris per a l'organització de la mobilitat acadèmica nacional e internacional en la Universitat Jaume I per al curs acadèmic 2020/2021.
- Protocol d'actuació per al començament del curs universitari 2020/21
- Protocol d'actuació per a la prevenció del contagi de la COVID-19 en llocs de treball de la Universitat Jaume I
- Protocol destinat a l’estudiantat de l’UJI clínicament vulnerable a la COVID-19
- Pla de contingència per al canvi a un sistema de docència online durant el curs 2020/2021
Informació proporcionada per:
Secretaria General