Unitat d’Igualtat: és l’òrgan responsable de dirigir, supervisar i avaluar totes les polítiques d’igualtat entre dones i homes que es desenvolupen a la Universitat.
Aquest òrgan supervisa aquesta normativa de referència. Podeu comunicar l’incompliment d’aquesta normativa a través d’aquest canal i es tramitarà davant els òrgans competents.