Una vegada que hages establit el teu objectiu professional i hages decidit l'estratègia que seguiràs per a aconseguir-ho, et resultarà molt útil ajudar-te amb una agenda on pugues planificar el teu temp i portar un seguiment de tot el que realitzes per a trobar ocupació: amb quina empresa has contactat, quan va ser l'última vegada o les dades de contacte de les empreses en què vols treballar.
Segurament, al principi de la recerca pensaràs que pots recordar tot el que fas. No obstant això, cada vegada recopilaràs més i més informació i arribarà un moment en què oblidaràs la majoria de les coses que no hàges anotat.
L'agenda t'ajudarà a ser més sistemàtic en la teua cerca i portar un control, no sols dels passos que fas, sinó també d'aquells que tens intenció de dur a terme.
Prova també a integrar una llista de contactes en l'agenda:
A continuació, us facilitem un exemple d'agenda simple, però que podeu adaptar a les teues necessitats. Pots guardar-la a l'ordinador i anar omplint-la o bé imprimir-la:
Agenda del buscador d'ocupació (Arxiu d'Excel)