Servei de prèstec d'equipament durant la docència no presencial

09/04/2020 | USE

El Consell de Direcció de la Universitat Jaume I a fi d’atendre les desigualtats que es puguen derivar de la docència en línia, ha habilitat un servei de préstec d’ordinadors i de targetes 4G per a la connexió a Internet. Aquest servei està pensat per a facilitar l’accés de l’estudiantat a recursos tecnològics durant el temps que duren les mesures implementades com a conseqüència de la declaració de l’estat d’alarma, i s’ajusta a les condicions d’ús establertes per al préstec d’equips de la Biblioteca de l’UJI.

Aquesta mesura està adreçada a l’estudiantat en situacions de vulnerabilitat i amb dificultat per a accedir a una connexió a Internet. Els recursos són limitats i et demanem que t’abstingues de fer la sol·licitud del préstec si no el necessites.

Amb aquesta finalitat, el Vicerectorat de Campus i Vida Saludable i el Vicerectorat d’Estudiantat i Compromís Social han establert un sèrie de criteris per a ordenar el servei de préstec.

1. Les sol·licituds s’atendran per ordre d’entrada fins a esgotar existències.

2. S’atendran les sol·licituds de l’estudiantat que haja sigut beneficiari d’una beca de matrícula o beca salari de Ministeri i Generalitat, o bé d’una ajuda de matrícula o ajuda social de la Universitat Jaume I.

3. També s’atendran les sol·licituds de l’estudiantat que haja patit alguna causa sobrevinguda relacionada amb la COVID-19, com un ERTO, la pèrdua de l’ocupació, una malaltia greu, una discapacitat, la mort d’algun membre de la unitat familiar que comporte la disminució d’ingressos, situacions d’exclusió social degudament justificades o qualsevol altra situació d’aquesta naturalesa que es puga justificar.

Per a sol·licitar aquest servei has d’emplenar el Formulari de Google que trobaràs en el següent enllaç. https://forms.gle/gyVC21ZocLb1YMM16.

En el cas que s’accepte la teua sol·licitud et comunicarem la decisió i contactarem amb tu per correu  electrònic o telèfon per a determinar l’adreça de lliurament.

T’informem que el Vicerectorat d’Estudiantat i Compromís Social requerirà amb posterioritat la justificació documental de les dificultats i causes esmentades en la sol·licitud.

Informació proporcionada per: Unitat de Suport Educatiu