Projecte "Sols amb igualtat serem millors"

13/12/2019 | USE

Els alumnes de 4t del grau en Administració d’empreses, de l'assignatura Màrketing social i polític, del professor Vicent Tortosa, del departament d’administració d’empreses i màrqueting, amb l’assessorament d’Olga Carbó (coordinadora de la Unitat de Diversitat i Discapacitat de l’UJI) han posat en marxa un projecte amb el lema "Sols amb igualtat serem millors".

L’objectiu del projecte és conscienciar la comunitat educativa, i la societat en general, de la necessària inclusió de l'alumnat amb alguna discapacitat, tant física com intel·lectual, en els nostres centres educatius i en l'àmbit laboral, amb el fi d’aconseguir la igualtat plena en tots els àmbits: treball, educació, relacions personals, mobilitat urbana, accés a espais...

Des del projecte s’està col·laborant amb la Fundació Síndrome de Down de Castelló i amb la Fundació Masset de Frater, l'empresa Iproma i la Unitat de Diversitat i Discapacitat de l'UJI.

A més, també compta amb la col·laboració de centres de secundària com l'IES la Plana de Castelló, l'IES de Cabanes, l'Escola d'Art i Superior de Disseny de Castelló, alumnes del grau de Publicitat, el Taller d’escriptura de l’UJI i la contacontes Rosabel Canós.

La finalitat de les col·laboracions és que l’alumnat puga crear obres artístiques (productes audiovisuals, dibuixos, fotografies, murals ...) relacionades amb el tema d'inclusió educativa i laboral abans esmentat.

La presentació final dels projectes tindrà lloc el dijous 19 de desembre a les 12 h, a la sala d’actes Alfons el Magnànim (Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques) de la Universitat Jaume I

Podeu seguir el projecte a Instagram: #ae1034uji

Informació proporcionada per: Unitat de Suport Educatiu