UJI

Programa Actua

Última modificació: 10/09/2019 | Font: USE

ACTUA a la Universitat Jaume I

Si ets estudiant o estudianta de primer...

COMENÇA JA!

El Programa ACTUA a l’UJI està format per dues accions:

JORNADA D’ACOLLIDA + PLA D’ACCIÓ TUTORIAL (PATU)

que pretenen facilitar l’adaptació al grau i a la vida universitària.

Jornada d’acollida

En aquesta jornada t’orientaran i informaran sobre les característiques i aspectes específics de l’UJI i dels estudis que has escollit.

Es realitza al setembre, abans de l’inici del curs acadèmic:

• Dijous 5 de setembre, a les 8.45 h, al Paranimf. Estudiantat de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals
  • Dijous 5 de setembre, a les 10.30 h, al Paranimf. Estudiantat de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques
  • Divendres 6 de setembre, a les 8.45 h, al Paranimf. Estudiantat de la Facultat de Ciències de la Salut (excepte estudiantat de Medicina)
  • Divendres 6 de setembre, a les 10,30 h, al Paranimf. Estudiantat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
  • Dijous 26 de setembre, a les 10.00h, a la Sala d'Actes de la Facultat de Ciències de la Salut. Estudiantat de Medicina

Més informació:
transicio@uji.es

Pla d’Acció Tutorial (PATU)

Com a estudiant o estudianta UJI, si formes part del PATU pots contar amb l’ajuda d’un estudiant-tutor i un professor-tutor de la teua titulació des del primer moment.
L’objectiu principal és facilitar-te la integració en la vida universitària. Es pretén:

• Facilitar la incorporació de l’estudiantat nou vingut a la Universitat Jaume I.
  • Proporcionar recursos per a l’aprenentatge autònom i la implicació en la participació dins de la Universitat Jaume I.
  • Identificar aquells aspectes que puguen estar interferint en el desenvolupament acadèmic de l’estudiantat i canalitzar-los.
  • Informar sobre aspectes organitzatius i de funcionament de la Universitat Jaume I.

Pots inscriure’t mitjançant aquest formulari

Més informació:

Contacte: Esther Climent Tormos