Direcció:
Dep. d'Educació i Didàctiques Específiques
Centre d'estudis: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Membres
Direcció |
---|
Óscar Chiva Bartoll |
Projectes
Títol | Inici | Fi |
---|---|---|
Vinculació dels treballs finals de diferents titulacions amb l’agenda 2030, foment i compromís per a la millora educativa | 01/01/22 | |
Aprenentatge-servei per a la millora educativa de la docència domiciliària o a distància a l’alumnat d’educació especial i/o NEE des de la formació del grau d’educació infantil | 01/01/21 | 15/12/21 |
Aprenentatge-servei en la formació inicial docent: noves acciones per a velles reivindicacions | 01/10/18 | 31/07/19 |
Aplicació de l’aprenentatge-servei als graus de Mestre/a: foment de la inclusió en un centre educatiu a través del joc motriu i l’expressió corporal | 01/10/17 | 31/07/18 |
Elaboració de treballs de final de grau i treballs de final de màster amb la metodología de l’aprenentatge-servei | 04/10/16 | 31/07/17 |
Elaboració de treballs de final de grau i treballs de final de màster amb la metodologia de l'aprenentatge-servei | 01/10/15 | 31/07/16 |
Metodologies innovadores: aprenentatge-servei a la universitat | 01/10/14 | 31/07/15 |
Docents, discents i societat, al servei els uns dels altres | 01/10/13 | 30/07/14 |
Enllaçats. | 20/11/12 | 31/07/13 |
Publicacions
Articles en revistes
Un país d’històries: Aproximació literària a la geografia del País Valencià - Article
José Vicente Gil Noé, Sara Prades Plaza.
IBER. DIDÁCTICA DE LAS CIENCIAS SOCIALES, GEOGRAFÍA E HISTORIA; 107 pp. --. (2022). ISSN: 1133-9810
Celina Salvador García.
AULA ABIERTA; 1 pp. --. (2022). ISSN: 0210-2773
Maria Santagueda Villanueva, Gil Lorenzo Valentín.
ENTORNO ABIERTO; 41 pp. --. (2021). ISSN: 2386-8821
Reflexión y evaluación de las emociones: ApS y ODS en educación física - Article
M.ª Luisa Santos-Pastor, Luis Fernando Martínez-Muñoz, Óscar Chiva Bartoll, Pedro Jesús Ruiz-Montero.
TANDEM (BARCELONA); 70 pp. 25-31. (2020). ISSN: 1577-0834
El "Mobile Learning" en la práctica - Article
María Ángeles Llopis Nebot, Francesc Marc Esteve Mon, Óscar Chiva Bartoll, Maria Santagueda Villanueva.
HARVARD DEUSTO, LEARNING & PEDAGOGICS; 22 pp. 34-39. (2020). ISSN: 2444-0027
Una ruta matemática por la Universitat Jaume I con la Universitat para mayores - Article
Gil Lorenzo Valentín, Maria Santagueda Villanueva.
EPSILON; 106 pp. 35-56. (2020). ISSN: 1131-9321
Marc Pallares Piquer.
KEPES; 20 pp. 99-121. (2019). ISSN: 1794-7111
Francesc Marc Esteve Mon, Jorge Adell Segura, María Ángeles Llopis Nebot, María Gracia Valdeolivas Novella, Julio Pacheco Aparicio.
JOURNAL OF INFORMATION TECHNOLOGY EDUCATION. INNOVATIONS IN PRACTICE (EN LINEA); 18 pp. 139-152. (2019). ISSN: 2165-316X
Marc Pallares Piquer.
UTOPIA Y PRAXIS LATINOAMERICANA; 24 pp. 83-99. (2019). ISSN: 1316-5216
Repensando la educación. Trayectoria y futuro de los sistemas educativos modernos - Article
Marc Pallares Piquer, Óscar Chiva Bartoll, Jordi Planella, Ramón López Martín.
PERFILES EDUCATIVOS; 163 pp. 123-137. (2019). ISSN: 0185-2698
Llibres
Fonaments de l'Expressió Corporal - Jocs motrius en Educació Infantil
Jesús Gil Gómez, María Maravé Vivas. (Autoria)
Universitat Jaume I, Castelló de la Plana (España). (2019). ISBN: 9788417900243
Geografia Física per a mestres d’Educació Primària
Sara Prades Plaza. (Autoria)
Universitat Jaume I, Castelló (España). (2018). ISBN: 9788417429058
Dificultades de aprendizaje en la educación infantil
María Jesús Presentación Herrero, Rebeca Siegenthaler Hierro, Jessica Mercader Ruiz. (Autoria)
Universitat Jaume I, Castellón de la Plana (España). (2018). ISBN: 9788417429294
Capítols de llibres
Problemas en las aguas oceánicas y formación en sostenibilidad desde la Didáctica de las Ciencias Sociales (Docent)
José Vicente Gil Noé, Sara Prades Plaza.
Políticas públicas y ODS: intervenciones prácticas para la transformación social. Dykinson, Madrid (España). (2022). ISBN: 9788411222402
Los modelos pedagógicos en educación física : qué, cómo, por qué y para qué (Docent)
Óscar Chiva Bartoll, Javier Fernández Río.
Los modelos pedagógicos en educación física : qué, cómo, por qué y para qué. Universidad de León, Leon (España). (2021). ISBN: 9788418490262
Currículum y clima de aula en la era digital: retos docentes para optimizar el binomio "educación-comunicación" (Docent)
Marc Pallares Piquer, Ismael Cabero Fayos.
Docencia, ciencia y humanidades: hacia una enseñanza integral en la universidad del siglo XXI. Dykinson, Madrid (España). (2021). ISBN: 9788413773209
Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la educación (Docent)
Carlos Capella Peris, María Maravé Vivas, Celina Salvador García, Jesús Gil Gómez.
Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la educación. Dykinson, Madrid (España). (2021). ISBN: 9788413775906
Primeros pasos de una investigación (Docent)
María Ángeles Llopis Nebot, Francesc Marc Esteve Mon, Jorge Adell Segura.
Investigar en comunicación y educación. Teoría y práctica científica. Tirant Lo Blanch, València (España). (2021). ISBN: 9788418614354
L’educazione antidoping. Modelli, metodi e strategie (Docent)
Celina Salvador García, Óscar Chiva Bartoll.
L’educazione antidoping. Modelli, metodi e strategie. Franco Angeli, -- (Italia). (2021). ISBN: 9788835116912
Inclusivity and social justice through service-learning in the era of biopolitics (Docent)
Óscar Chiva Bartoll, María-Jesús Martínez-Usarralde.
Humanistic futures of learning. Perspectives from UNESCO Chairs and UNITWIN Networks. UNESCO, -- (Francia). (2020). ISBN: 9789231003691
Crear una orquesta en el aula de primaria: opciones y decisiones didácticas iniciales (Docent)
Roberto Macián González, María Jesús Puerto Sánchez, Pedro Antonio Rodríguez Cortés, Emilia Campayo-Muñoz, Óscar Chiva Bartoll, María Lidón Moliner Miravet, Cristina Arriaga-Sanz, Alberto Cabedo Mas.
La formación musical en el siglo XXI: valoración, unión y diálogo entre etapas educativas. UNO Editorial, -- (España). (2020). ISBN: 9788418438295
Experiencia con GSuite en los grados de Maestro/a de Educación Infantil y Primaria (Docent)
Francesc Marc Esteve Mon, María Ángeles Llopis Nebot.
II Jornadas de innovación educativa DIMEU - Google suite para la educación cooperativa. Universitat Jaume I, (2019). ISBN: 9788417429645
ICT Educational Innovation Through the Eyes of Albert Camus (Docent)
Marc Pallares Piquer.
Encyclopedia of Educational Innovation. Springer; Editors: Michael A. Peters, Richard Heraud, Singapur (Singapur). (2019). ISBN: 9789811322624
Treballs presentats en congressos publicats
Marc Pallares Piquer, Ismael Cabero Fayos, Rafael Larez Puche.
I Congreso Internacional Nodos del Conocimiento: Universidad, innovación e investigación ante el horizonte 2030. Online (España)
Egregius, 2021. ISBN: 9788418167393
Teresa Valverde Esteve, Celina Salvador García, María Maravé Vivas, Óscar Chiva Bartoll.
I Congreso Internacional EDUFISALUDABLE. Virtual (España)
Universidad de Zaragoza, 2021. ISBN: 9788418321214
Aprendizaje-servicio, juego motor e inclusión educativa: el proyecto Patios Inclusivos
Jesús Gil Gómez, María Maravé Vivas, Óscar Chiva Bartoll, Manuel Martí Puig.
IX Congreso Nacional y I Europeo de Aprendizaje-Servicio Universitario. Universidad Autónoma de Madrid (España)
Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED), 2020. ISBN: 9788409118731
Desarrollo del Emprendimiento Social en Educación Superior: contraste de dos modalidades de intervención de Aprendizaje-Servicio en Educación Física
Carlos Capella Peris, Celina Salvador Garcia, Óscar Chiva Bartoll, Sergio Ferrando Félix.
IX Congreso Nacional y I Europeo de Aprendizaje-Servicio Universitario. Universidad Autónoma de Madrid (España)
Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED), 2020. ISBN: 9788409118731
EL PRACTICUM EN LOS ESTUDIOS DE MAGISTERIO. ANÁLISIS DE LA SITUACIÓN Y RETOS DE Futuro
Marc Pallares Piquer, Mari Carmen Muñoz Escalada.
QUINTO CONGRESO VIRTUAL INTERNACIONAL EDUCACIÓN EN EL Siglo XXI. Virtual (España)
Eumed.net Servicios Académicos Intercontinentales S.L., 2020. ISBN: 9788417583941
La coordinación motriz, el equilibrio y las destrezas lógico-matemáticas en alumnado con TEA-1: una propuesta de Aprendizaje-Servicio universitario
Óscar Chiva Bartoll, Maria Santagueda Villanueva, Sergio Ferrando Félix, Carlos Capella Peris.
IX Congreso Nacional y I Europeo de Aprendizaje-Servicio Universitario. Universitat Autònoma de Madrid (España)
Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED), 2020. ISBN: 9788409118731
Una experiència d’empatia històrica i cultural en Educació Secundaria
Sara Prades Plaza.
I Congrés d'Humanitats, Ciències Socials i Educació de la Comunitat Valenciana (codi: 18HS88IN012). Universitat d'Alacant- Facultat d'Educació (España)
Universitat d'Alacant, 2019. ISBN: 9788413020389
La gestión del big data en la formación docente
Marc Pallares Piquer, Ismael Cabero Fayos, Sheila Parra Gómez.
Transformación e innovación en las organizaciones. Merida (México)
Autoeditado por Comité congreso, 2019. ISBN: 9788417583729
Competencia Digital y Pensamiento Computacional en el grado de Maestro en Educación Primaria
María Ángeles Llopis Nebot, Jorge Adell Segura, Francesc Marc Esteve Mon, Julio Pacheco Aparicio, María Gracia Valdeolivas Novella.
XXI Congreso Internacional EDUTEC. Lleida (España)
Universitat de Lleida; Asociación EDUTEC, 2018. ISBN: 9788491441267
Marc Pallares Piquer, Francesc Marc Esteve Mon.
VII Congreso Online Internacional sobre Arte y Sociedad: Arte de los nuevos medios. Málaga (España)
Eumed.net Servicios Académicos Intercontinentales S.L., 2018. ISBN: 9788417583262
Competències reals per a un futur universal
José Vicente Gil Noé, Enric Pere Ramiro Roca, Sara Prades Plaza.
VI Jornada nacional sobre estudios universitarios. II Taller de Innovación Educativa. Universitat Jaume I (España)
Universitat Jaume I, 2017. ISBN: 9788416546800
María Maravé Vivas.
VI Jornada Nacional sobre Estudis Universitaris i II Taller d'Innovació Educativa. Universitat Jaume I (España)
Universitat Jaume I, 2017. ISBN: 9788416546800
Tutorización en la aplicación de metodologías activas y participativas. El ejemplo del INNOVA + 3
María Maravé Vivas.
VI Jornada Nacional sobre Estudis Universitaris i II Taller d'Innovació Educativa. Universitat Jaume I (España)
Universitat Jaume I, 2017. ISBN: 9788416546800
Adriana Elizabeth Pacherres Ato, Jesús Gil Gómez, Óscar Chiva Bartoll, Enrique Javier Sánchez Vilches.
First International Conference on Engineering Education for the XXI century - ICEE21C 2017. Castellón (España)
Universidad del País Vasco, 2017. ISBN: 9788490826423
Effects of the methodology service-learning (sl) in the teaching of mathematics in a curriculum enrichment secondary education course
Pablo Juan Verdoy, M. Baldayo, Jesús Gil Gómez, Gil Lorenzo Valentín.
International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2017. ISBN: 9788469737774