Projectes
Títol | Inici | Fi |
---|---|---|
Telecol·laboració i realitat virtual per a l’ensenyament de llengües estrangeres (Segona Anualitat) | 01/01/23 | 31/12/23 |
Telecol·laboració i realitat virtual per a l’ensenyament de llengües estrangeres | 01/01/22 | 15/12/22 |
WIKITRAD La traducció de la Wikipedia entre l'anglés, el castellà i el català: una posada en pràctica del multilingüisme dins d'un projecte internacional | 01/01/21 | 15/12/21 |
Wikipedia i Traducció: aprenentatge col·laboratiu en entorns viruals (curs 19/20) | 01/10/19 | 31/07/20 |
Traducció de la Viquipèdia i més enllà: el crowdsourcing en l’aula de traducció (curs 19/20) | 01/10/18 | 31/07/19 |
La traducció de la Viquipèdia entre l’anglès, el castellà i el català: una posada en pràctica del multilingüisme dins d’un projecte internacional | 01/10/17 | 31/07/18 |
Translating Wikipedia back and forth. A profesional endevour. Traducción directa e inversa de la Wikipedia. Un salto hacia el mercado profesional. La traducció de la Viquipèdia entre l’anglès i el català: un pas cap al mercat professional | 04/10/16 | 31/07/17 |
Traducció directa i inversa de la Vikipèdia. Un salt cap al mercat professional | 01/10/15 | 31/07/16 |
Publicacions
Articles en revistes
The role of accessibility in language teaching: Respeaking in the foreign language classroom - Article
Luz Belenguer Cortés.
PARALLÈLES; 1 pp. 147-163. (2024). ISSN: 2296-6684
Using a free corpus tool for time-efficient feedback on English as a foreign language reports - Article
Ana Isabel Martínez Hernández.
MISCELANEA; 66 pp. 13-39. (2022). ISSN: 1137-6368
Gora Zaragoza Ninet, Robert Martínez Carrasco.
ONOMAZEIN; 57 pp. 1-20. (2022). ISSN: 0718-5758
Laura Mejías Climent.
QUADERNS - REVISTA DE TRADUCCIÓ; 28 pp. 255-270. (2021). ISSN: 1138-5790
Beyond order and magic: Complexity-based emergentism, social translation and the Wikitrad project - Article
María Calzada Pérez.
Translation Studies; 2 pp. 177-195. (2019). ISSN: 1478-1700
Llibres
Traducción Jurídico-Económica (BA-AB) (Inglés-Español/Español-Inglés)
Esther Monzó Nebot. (Autoria)
Universidad Internacional de La Rioja, Logroño (España). (2022). ISBN: 9788419315991
Capítols de llibres
Subtitling for the d/Deaf and the Hard of Hearing: A Teaching Approach with Visiting Users (Docent)
Laura Mejías Climent.
Los nuevos lenguajes audiovisuales. Tirant Lo Blanch, València (España). (2022). ISBN: 9788418534386
How the open collaboration model can provide insights into translation quality: the WIKITRANS project (Docent)
Kim Schulte.
Nuevos retos y perspectivas de la investigación en literatura, lingüística y traducción. Dykinson, Madrid (España). (2021). ISBN: 9788413773254
Evolución y desarrollo del constructo competencia en educación superior (Docent)
Robert Martínez Carrasco.
El EEES como solución a las nuevas necesidades educativas. Tirant Humanidades, València (España). (2021). ISBN: 9788418534492
Ciudadanía global y formación investigadora en humanidades: cómo convertir el trabajo fin de grado en espacio de resistencia y transformación (Docent)
Robert Martínez Carrasco, Julia Haba-Osca.
Educación para el Desarrollo y la Ciudadanía Global: Combatir las desigualdades sociales a través de la competencia investigadora del estudiantado. Tirant Lo Blanch, Valencia (España). (2021). ISBN: 9788418970238
Ana Isabel Martínez Hernández, Lucía Bellés Calvera.
Entornos virtuales para la educación en tiempos de pandemia: perspectivas metodológicas. Dykinson, Madrid (España). (2021). ISBN: 9788413776408
How do I know what I think until I see what I say?: Dictation tools in Academic Writing (Docent)
Ana Isabel Martínez Hernández, Lucía Bellés Calvera.
Igualdad y calidad educativa: oportunidades y desafíos de la enseñanza. Dykinson, Madrid (España). (2021). ISBN: 9788413776392
Treballs presentats en congressos publicats
Adrián Mota Babiloni, Ana Isabel Martínez Hernández.
CIMIE22 X Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa. Barcelona (España)
Autoeditado por Comité congreso, 2023. ISBN: 9788409471584
Developing contrastive awareness: a key element in the teaching of English for Translators
Kim Schulte.
16th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2022). Valencia (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. ISBN: 9788409377589
French-Spanish service learning as a pedagogical tool: an overview of the MIGPRO Project
Luz Belenguer Cortés.
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’22). València (España)
Universitat Politècnica de València, 2022. ISBN: 9788413960036
Lengua y Contenido: El desafío en el aula universitaria de Ciencias
Begoña Bellés Fortuño, Ana Isabel Martínez Hernández, Lucía Bellés Calvera, Adrián Mota Babiloni.
CIMIE 21 - IX Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa. Barcelona (España)
Autoeditado por Comité congreso, 2021. ISBN: 9788409394838
Kim Schulte.
I Congreso Internacional Nodos del Conocimiento: Universidad, innovación e investigación ante el horizonte 2030. Zaragoza (España)
Egregius, 2021. ISBN: 9788418167393
A propósito del coronavirus: Estudio de corpus sobre la representación del COVID-19 en la Wikipedia
María Calzada Pérez.
Universidad, innovación e investigación ante el horizonte 2030. Virtual (España)
Dykinson, 2021. ISBN: 9788413773285
Web-based collaboration in translation competence development
Robert Martínez Carrasco, Kim Schulte, María Calzada Pérez.
I Congreso Internacional Nodos del Conocimiento: Universidad, innovación e investigación ante el horizonte 2030. Zaragoza (España)
Egregius, 2021. ISBN: 9788418167393
Kim Schulte.
14th International Technology, Education and Development Conference. Valencia (España)
2020. ISSN: 2340-1079
Subtitling for the Deaf and the Hard of Hearing: Teaching Approach with Visiting Users
Laura Mejías Climent.
Congreso Universitario Internacional sobre Contenidos, Investigación, Innovación y Docencia - CUICIID 2020. Madrid (España)
Autoeditado por Comité congreso, 2020. ISBN: 9788409229482
Robert Martínez Carrasco, Julia Haba-Osca, Francisco González Sala .
INTED 2020 14th International Technology, Education and Development Conference. Valencia (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. ISBN: 9788409179398
Lexical bundles in L2 competence development: a corpus-based approach to oral and written skills
Robert Martínez Carrasco, José Pedro Aleixandre Becerra.
INTED 2020 14th International Technology, Education and Development Conference. Valencia (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. ISBN: 9788409179398
Joaquín Granell Zafra, Julio De los Reyes Lozano, Laura Mejías Climent, José Luis Martí Ferriol, Irene De Higes Andino.
Procedings of the 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2019). Valencia (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. ISBN: 9788409086191
Julia Haba Osca, Francisco González Sala, Robert Martínez Carrasco.
11th annual International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN19). Palma de Mallorca (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. ISBN: 9788409120314