Direcció:
Dep. d'Enginyeria i Ciència dels Computadors
Centre d'estudis: Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals
Membres
Direcció |
---|
María Isabel Castillo Catalán |
Projectes
Títol | Inici | Fi |
---|---|---|
Construint coneixement junts: Impulsant l'aprenentatge col·laboratiu a l'aula (segona anualitat) | 01/01/25 | |
Construint coneixement junts: Impulsant l'aprenentatge col·laboratiu a l'aula | 01/01/24 | 15/12/24 |
Fomentant l'aprenentatge actiu en assignatures d'Arquitectura i Tecnologia de Computadors | 01/01/23 | 15/02/24 |
Publicacions
Articles en revistes
Iván Arroyo San José, Jose Ignacio Mestre Miravet, Raul Ruiz Torres, Nadia Usó Abella.
NUMEROS; 66 pp. 203-216. (2023). ISSN: 1887-1984
Complete Integration of Team Project-Based Learning Into a Database Syllabus - Article
Sergio Iserte Agut, Vicente Ramón Tomás López, Miguel Pérez Francisco, María Isabel Castillo Catalán, Pablo Boronat Pérez, Luis Amable García Fernández.
IEEE TRANSACTIONS ON EDUCATION ; 3 pp. 218-225. (2023). ISSN: 0018-9359
Treballs presentats en congressos publicats
Jose Ignacio Mestre Miravet, Sergio Barrachina Mir.
XXX Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI). A Coruña (España)
2024. ISSN: 2531-0607
A Study on SDG Awareness in Computer Science Curricula
Vicente Ramón Tomás López, Sandra Catalán Pallarés, María Isabel Castillo Catalán, Germán León Navarro.
Conference on Sustainable Energy Education – SEED 2024. Valencia (España)
Universitat Politècnica de València, 2024. ISBN: 9788413962719
Elaborating group posters to cooperative learn storage devices and file systems for data centres
Manuel Francisco Dolz Zaragozá, Sandra Catalán Pallarés, María Isabel Castillo Catalán, Vicente Ramón Tomás López.
15th International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma de Mallorca (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2023. ISBN: 9788409521517
Active learning in computer networks
Sandra Catalán Pallarés, R. Moreno-Vozmediano, Manuel Francisco Dolz Zaragozá, María Isabel Castillo Catalán.
15th International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma de Mallorca (España)
2023. ISSN: 2340-1117
The development of SDGs in Computer Science subjects
Vicente Ramón Tomás López, Germán León Navarro, Luis Amable García Fernández, María José Aramburu Cabo.
15th International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma de4 Mallorca (España)
2023. ISSN: 2340-1117
Evaluación orientada al aprendizaje: una experiencia en clases de prácticas
Mar Catalán Carbó, María Mercedes Marqués Andrés.
Avances en Tecnologías Innovación y Desafíos de la Educación Superior. ATIDES 2022. Virtual (España)
Universitat Jaume I, 2022. ISBN: 9788419647146
Results of applying the jJigsaw puzzle for learning network topologies
Manuel Francisco Dolz Zaragozá, María Isabel Castillo Catalán, Vicente Ramón Tomás López.
15th annual International Conference of Education, Research and Innovation. Sevilla (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. ISBN: 9788409454761
Individual skills assessment in workteams using rublics
Vicente Ramón Tomás López, María Isabel Castillo Catalán, Miguel Pérez Francisco, Pablo Boronat Pérez, Luis Amable García Fernández, Sergio Iserte Agut.
16th International Technology, Education and Development Conference. Valencia (España)
2022. ISSN: 2340-1079
J. Aparicio-Blanco, C. Martín-Sabroso, A. Pérez-López, B. Tapias-Frutos, S. Negro-Álvarez, D. Córdoba-Díaz, A.I. Fraguas-Sánchez, A. Fernández-Carballido, E. Barcia-Hernández, Sandra Catalán Pallarés, Rafael Rodríguez Sánchez, A.I. Torres-Suárez.
16th International Technology, Education and Development Conference. On line (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. ISBN: 9788409377589
The jigsaw puzzle: a use case to cooperatively learn data center network topologies
Manuel Francisco Dolz Zaragozá, María Isabel Castillo Catalán, Rafael Mayo Gual, Vicente Ramón Tomás López.
16th International Technology, Education and Development Conference. Valencia (España)
2022. ISSN: 2340-1079