Direcció:
Dep. d'Educació i Didàctiques Específiques
Centre d'estudis: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Projectes
Títol | Inici | Fi |
---|---|---|
El coneixement professional dels futurs mestres i mestres de matemàtiques. Un canvi de perspectiva en la formació del professorat (segona anualitat | 01/01/23 | |
El coneixement professional dels futurs mestres i mestres de matemàtiques. Un canvi de perspectiva en la formació del professorat | 01/01/22 | 15/12/22 |
Publicacions
Articles en revistes
Maria Santagueda Villanueva, Gil Lorenzo Valentín.
ENTORNO ABIERTO; 41 pp. --. (2021). ISSN: 2386-8821
Capítols de llibres
Utilización de robótica educativa para trabajar la música y el desarrollo del pensamiento lógico-matemático en edades tempranas (Docent)
María Francisca Torrejón Marín, Noelia Ventura Campos.
Docencia 2.0 y 3.0. Tirant Lo Blanch, València (España). (2022). ISBN: 9788418534508
María Francisca Torrejón Marín, Noelia Ventura Campos.
Entornos virtuales para la educación en tiempos de pandemia: perspectivas metodológicas. Dykinson, Madrid (España). (2021). ISBN: 9788413776408
Treballs presentats en congressos publicats
Nivel de conocimiento sobre la coeducación en la formación del personal docente
Lara Ferrando Esteve, Dorleta Eskamendi Gil, Noelia Ventura Campos.
I International Congress: Education and Knowledge (ICON-edu 2022). -- (España)
Editorial Octaedro, 2022. ISBN: 9788419312372
La importancia del álgebra y el cerebro durante la etapa educativa
Lara Ferrando Esteve, Noelia Ventura Campos.
II Congreso Internacional de Innovación y Tendencias Educativas (INNTED). -- (España)
Egregius, 2022. ISBN: 9788418167645
Francisco José Alegre Ansuategui.
5º Congreso Virtual Internacional de Educación, Innovación y TIC - EDUNOVATIC 2020. Virtual (España)
Adaya Press, 2021. ISBN: 9788409229673
Francisco José Alegre Ansuategui.
5º Congreso Virtual Internacional de Educación, Innovación y TIC - EDUNOVATIC 2020. Virtual (España)
Adaya Press, 2021. ISBN: 9788409229673
High-school students’ opinions on peer tutoring in mathematics
María Lidón Moliner Miravet, Francisco José Alegre Ansuategui, Gil Lorenzo Valentín.
13th International Conference on Education and New Learning Technologies - EDULEARN 2021. Virtual (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. ISBN: 9788409312672
High-school students’ opinions on cooperative learning in mathematics
María Lidón Moliner Miravet, Francisco José Alegre Ansuategui, Gil Lorenzo Valentín.
13th International Conference on Education and New Learning Technologies - EDULEARN 2021. Virtual (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. ISBN: 9788409312672