Membres
Direcció |
---|
Otilia Martí Arnándiz |
Projectes
Títol | Inici | Fi |
---|---|---|
Comunicació del futur professorat d'anglès en contextos reals: Una proposta basada en l’ensenyament per tasques | 01/01/24 | |
La visualització de les constel·lacions de llengües dominants per a sensibilitzar als futurs professors d'idiomes sobre el multilingüisme i les pràctiques d'ensenyament multilingüe | 01/01/23 | 31/12/23 |
Ensenyar als futurs professors d'anglès a desenvolupar materials TIC per a augmentar la consciència pragmàtica a les aules d'educació infantil i primària | 01/01/22 | 15/12/22 |
Pràctiques pedagògiques per a la millora de l’engagement a les aules multilingües | 01/01/21 | 15/12/21 |
Conscienciació del futur professorat del paper de la pragmàtica com a eina didàctica a l’aula d’anglès | 01/01/20 | 15/12/20 |
Accions i recursos per al desenvolupament del discurs acadèmic oral i escrit del futur professorat d’anglés | 01/10/18 | 31/07/19 |
Creences i percepcions sobre la metodologia AICLE i anàlisi de la seua pràctica a l’aula | 01/10/17 | 31/07/18 |
Diagnòstic i anàlisi de la competència pragmàtica en el discurs de l’aula emprat en diferents etapes educatives (segon any) | 04/10/16 | 31/07/17 |
Diagnòstic i anàlisi de la competència pragmàtica en el discurs de l'aula emprat en diferents etapes educatives | 01/10/15 | 31/07/16 |
Anàlisi longitudinal dels resultats d'aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera de futurs mestres i les seues percepcions del multilingüisme | 01/10/14 | 31/07/15 |
La incorporació de l'anglès al sistema educatiu valencià des d'una perspectiva multilingüe | 01/10/13 | 30/07/14 |
Valoració del màster MELACOM per a la formació del professorat d'anglès en el context multilingüe de la Comunitat Valenciana. | 20/11/12 | 31/07/13 |
Publicacions
Articles en revistes
La movilidad virtual en la educación superior de habla hispana - Article
Eva Alcón Soler, Eva Camacho Cuena, Joan Antoni Martín Montaner.
JOURNAL OF INTERNATIONAL STUDENTS; S1 pp. 206-2013. (2023). ISSN: 2162-3104
Capítols de llibres
Plurilingual education in the Valencian Community (Docent)
María del Pilar Safont Jordà.
Profiling plurilingual education A pilot study of four Spanish autonomous communities. Universitat de Lleida, Lleida (España). (2023). ISBN: 9788491444367
Exploring teachers’ role and student’s perceptions of learning in CLIL (Docent)
Irene Guzmán Alcón.
Innovación educativa aplicada a la enseñanza de la lengua. Dykinson, (2022). ISBN: 9788413776453
Treballs presentats en congressos publicats
The effect of CLIL on L3 students’ oral production and comprehension in a primary school context
Gema Gayete Domínguez.
XXVI Jornades de Foment de la Investigació en Ciències Humanes i Socials. Castelló de la Plana (España)
Universitat Jaume I, 2022. ISBN: 9788418951237