Direcció:
Dep. de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
Centre d'estudis: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Projectes
Títol | Inici | Fi |
---|---|---|
Entre l'aprenentatge autèntic i l'aprenentatge profund. Aplicació de l'Student Generated Content en les assignatures d'innovació educativa | 01/01/24 | |
Implantació de projectes compartits en el Màster de Secundària | 01/01/22 | 15/12/22 |
Implantació de projectes compartits al Màster de Secundària | 01/01/21 | 15/12/21 |
WBL i desenvolupament de recursos didàctics per a la innovació i avaluació educativa | 01/01/20 | 15/12/20 |
Innovació en metodologies d’investigació i diagnòstic educatiu | 01/10/18 | 31/07/19 |
Innovació en metodologies d’investigació i diagnòstic educatiu | 01/10/17 | 31/07/18 |
Promocionant l'autonomia i significació dels aprenentatges des de l'ABP | 04/10/16 | 31/07/17 |
Aprendre a innovar en educació infantil aplicant l'aprenentatge basat en la I'experiència real (WBL) | 01/10/15 | 31/07/16 |
Publicacions
Articles en revistes
Lucía Sánchez Tarazaga Vicente, Aida Sanahuja Ribés, Paula Escobedo Peiro.
ZONA PROXIMA (EN LINEA); pp. 4-31. (2022). ISSN: 2145-9444
Llibres
Un prácticum de calidad y una memoria reflexiva
María Paola Ruiz Bernardo, Roberto Garcia Antolin, Lucía Sánchez Tarazaga Vicente, Rosa Mateu Pérez, Ana Belén Górriz Plumed, Carla Colomer Diago, Paula Escobedo Peiro. (Autoria)
Universitat Jaume I, Castelló de la Plana (España). (2020). ISBN: 9788417900991
Capítols de llibres
La tarea de supervisión del prácticum en el centro escolar: comunicar, acompañar y evaluar (Docent)
Lucía Sánchez-Tarazaga Vicente, Aida Sanahuja Ribés, Gloria Torralba Miralles, Celina Salvador García.
Las prácticas curriculares en alternancia: propuestas para el ámbito universitario. Editorial Graó, Barcelona (España). (2024). ISBN: 9788412852981
Prácticum III: la innovación en las prácticas curriculares (Docent)
Maria Santagueda Villanueva, María Ángeles Llopis Nebot, Lucía Sánchez-Tarazaga Vicente.
Las prácticas curriculares en alternancia: propuestas para el ámbito universitario. Editorial Graó, Barcelona (España). (2024). ISBN: 9788412852981
Pròleg (Docent)
Miguel Angel Fortea Bagán.
L'aprenentatge-servei com a eixs vertebrador en l'aplicació de diferents metodologies acives per a l'alumnat. Universitat Jaume I, Castelló de la Plana (España). (2024). ISBN: 9788419647719
Marta Garcia Garcia, María Paola Ruiz Bernardo, Aida Sanahuja Ribés, Lucía Sánchez Tarazaga Vicente.
Investigacions transversals i integradores en Ciències Humanes i Socials. Universitat Jaume I, Castelló de la Plana (España). (2022). ISBN: 9788418951237
El aprendizaje por competencias en las aulas de Infantil y Primaria (Docent)
Jesús Manso, Lucía Sánchez Tarazaga Vicente.
Psicología de la educación para docentes de infantil y primaria. Centro de Estudios Financieros, (2020). ISBN: 9788445440476
Emprendimiento, empleo y discapacidad (Docent)
Iván José Barreda Tarrazona, Miguel Angel Fortea Bagán.
Emprendimiento social, ocupación y discapacidad. Universitat Jaume I, (2019). ISBN: 9788417900120
Aprendizaje por proyectos y Flipped classroom en el Grado de Maestro/a en Educación Infantil (Docent)
Lucía Sánchez Tarazaga Vicente, Lorena Zorrilla Silvestre, Beatriz Llobat Flor.
En torno a la innovación en educación superior: Estudios, perspectivas e investigaciones. Universitat de València, Valencia (España). (2019). ISBN: 9788491332282
Innovar la docencia universitaria desde la música (Docent)
Miguel Angel Fortea Bagán.
Música y cultura para la inclusión y la innovación educativa. Sociedad para la Educación Musical en el Estado Español (SEM-EE); Universitat Jaume I, Castelló (España). (2019). ISBN: 9788409132256
Treballs presentats en congressos publicats
Motivación del estudiantado universitario para participar en actividades formativas voluntarias
Luis Amador Iranzo Montés, Miguel Angel Fortea Bagán.
Avances en tecnologías, innovación y desafíos de la educación superior. ATIDES 2022. Virtual (España)
Universitat Jaume I, 2022. ISBN: 9788419647146
Buenas prácticas en un grupo de innovación educativa sobre práctica reflexiva: actuar y reflexionar en el aula universitaria
María Paola Ruiz Bernardo, Lucía Sánchez Tarazaga Vicente, Aida Sanahuja Ribés.
XI Congreso Universitario Internacional sobre Contenidos, Investigación, Innovación y Docencia (CUICIID- 2021). Madrid (España)
Forum Internacional de Comunicación y Relaciones Publicas, 2021. ISBN: 9788409314645
Luis Amador Iranzo Montés, Miguel Angel Fortea Bagán.
Congreso Virtual Avances en Tecnologías, Innovación y Desafíos de la Educación Superior (ATIDES 2020). Online (España)
Universitat Jaume I, 2021. ISBN: 9788418432347
Evaluación diagnóstica inicial del aprendizaje cooperativo en la formación inicial del profesorado
Aida Sanahuja Ribés, Lucía Sánchez Tarazaga Vicente, María Paola Ruiz Bernardo.
ATIDES 2020 Avances en tecnologías, Innovación y Desafíos de la Educación Superior. Virtual (España)
Universitat Jaume I, 2021. ISBN: 9788418432347
Competencia digital del profesorado en tiempos de pandemia: análisis de tres experiencias docentes en Educación Superior
Lucía Sánchez Tarazaga Vicente, Aida Sanahuja Ribés, Francesc Marc Esteve Mon, María Paola Ruiz Bernardo.
II Congreso Iberoamericano de Docentes. Madrid (España)
Autoeditado por Comité congreso; Asociación Formación IB, 2021. ISBN: 9788494841736
Luis Amador Iranzo Montés, Miguel Angel Fortea Bagán.
VI Congreso Nacional de Innovación Educativa y Docencia en Red (IN-RED 2020). online (España)
Universitat Politècnica de València, 2020. ISBN: 9788490488331
Apunts docents
Quadern reflexiu. Orientacions per a la tutorització en el Pràcticum
Carmen Roda Villarrubia, Lucía Sánchez-Tarazaga Vicente, Jesús Gil Gómez, Jorge Martí Contreras.
Universitat Jaume I, 2023.
Metodologías didácticas para la enseñanza/aprendizaje de competencias
Miguel Angel Fortea Bagán.
Universitat Jaume I, 2019.