Direcció:
Dep. de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
Centre d'estudis: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Projectes
Títol | Inici | Fi |
---|---|---|
Qui educa? Una mirada polièdrica sobre la professió del magisteri al segle XXI. | 01/01/24 | |
El camí de Théoros. Un còmic didàctic per a la formació de les i els mestres en Teoria de l’Educació | 01/01/23 | 31/12/23 |
El camí del thèoros. Eines performatives per a la formació de mestres en teoria de l’educació | 01/01/21 | 15/12/21 |
Cosificar el fet educatiu | 01/10/18 | 31/07/19 |
Cooperar, cohesionar, comunicar: eines innovadores per a l’acció educativa (II) | 01/10/17 | 31/07/18 |
Cooperar, cohesionar, comunicar: eines innovadores per a l'acció educativa | 04/10/16 | 31/07/17 |
Aprendre a ser responsable: els àmbits educatius i la responsabilitat social | 01/10/15 | 31/07/16 |
Emprenedoria a l'aprenentatge: Consctrucció d'un discrus educatiu | 01/10/14 | 31/07/15 |
L'escola oberta: aprendre per a emprendre | 01/10/13 | 30/07/14 |
L'Escola Oberta | 20/11/12 | 31/07/13 |
Publicacions
Articles en revistes
Repensando la educación. Trayectoria y futuro de los sistemas educativos modernos - Article
Marc Pallares Piquer, Óscar Chiva Bartoll, Jordi Planella, Ramón López Martín.
PERFILES EDUCATIVOS; 163 pp. 123-137. (2019). ISSN: 0185-2698
Marc Pallares Piquer.
UTOPIA Y PRAXIS LATINOAMERICANA; 24 pp. 83-99. (2019). ISSN: 1316-5216
Carlos Capella Peris, Mary Margaret Cosgrove, Marc Pallares Piquer, Maria Santagueda Villanueva.
PUBLICACIONES; 49 pp. 49-67. (2019). ISSN: 1577-4147
Marc Pallares Piquer.
KEPES; 20 pp. 99-121. (2019). ISSN: 1794-7111
Llibres
La escuela incluida. Redes comunitarias para el cambio educativo
Juan Andrés Traver Martí, Maria Lozano Estivalis. (Edició)
Universitat Oberta de Catalunya, Catalunya (España). (2021). ISBN: 9788491808565
Capítols de llibres
Libros (con) texto (Docent)
Juan Andrés Traver Martí, Maria Lozano Estivalis.
Discusiones Actuales Alrededor del Libro de Texto Escolar. Editorial Octaedro, Barcelona (España). (2023). ISBN: 9788419312679
Personas que migran, objetos que se reubican. Apuntes para la pedagogía de las cosas desde una perspectiva intercultural (Docent)
Tomas Segarra Arnau.
Pedagogía de las cosas. Quiebras de la educación de hoy. Editorial Octaedro, Barcelona (España). (2022). ISBN: 9788419312006
Las mujeres en la sociedad del conocimiento (Docent)
Ana María González Ramos, Maria Lozano Estivalis.
Manual de igualdad efectiva de mujeres y hombres en el ámbito público y privado. Universitat Jaume I, -- (España). (2021). ISBN: 9788418432439
Saltando la valla del cole. Referentes históricos de la escuela incluida (Docent)
Tomas Segarra Arnau.
La escuela incluida. Redes comunitarias para el cambio educativo. Universitat Oberta de Catalunya, Catalunya (España). (2021). ISBN: 9788491808565
Manuel Martí Puig, Emma Dunia Vidal Prades.
L'impacte de les reformes educatives de l'etapa democràtica 1975-2006. Universitat Jaume I, Castelló (España). (2021). ISBN: 9788418432354
Conceptos para una poética de la escuela incluida (Docent)
Juan Andrés Traver Martí, Maria Lozano Estivalis.
La escuela incluida. Redes comunitarias para el cambio educativo. Universitat Oberta de Catalunya, Catalunya (España). (2021). ISBN: 9788491808565
Currículum y clima de aula en la era digital: retos docentes para optimizar el binomio "educación-comunicación" (Docent)
Marc Pallares Piquer, Ismael Cabero Fayos.
Docencia, ciencia y humanidades: hacia una enseñanza integral en la universidad del siglo XXI. Dykinson, Madrid (España). (2021). ISBN: 9788413773209
Imagen y pedagogía (Docent)
Marc Pallares Piquer, Francisco Osorio.
Historias de la fotografía del siglo XXI. Comunicación Social Ediciones y Publicaciones, Salamanca (España). (2021). ISBN: 9788417600235
ICT Educational Innovation Through the Eyes of Albert Camus (Docent)
Marc Pallares Piquer.
Encyclopedia of Educational Innovation. Springer; Editors: Michael A. Peters, Richard Heraud, Singapur (Singapur). (2019). ISBN: 9789811322624
Treballs presentats en congressos publicats
Marc Pallares Piquer, Ismael Cabero Fayos, Rafael Larez Puche.
I Congreso Internacional Nodos del Conocimiento: Universidad, innovación e investigación ante el horizonte 2030. Online (España)
Egregius, 2021. ISBN: 9788418167393
PRÀCTIQUES INCLUSIVES I CONVIVÈNCIA DEMOCRÀTICA AL MÀSTER DE PSICOPEDAGOGIA: UNA EXPERIÈNCIA DE DOCÈNCIA EN Línia
Aida Sanahuja Ribés, Juan Andrés Traver Martí.
Jornades DIMEU. Universitat Jaume I (España)
Universitat Jaume I, 2020. ISBN: 9788418432330
La educación musical del alumnado con necesidades educativas especiales: análisis legislativo y propuesta de mejora
Luis Del Barrio Aranda, Gustau Olcina Sempere.
VI Congreso Internacional en Contextos Psicológicos, Educativos y de la Salud. Madrid (España)
Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP), 2020. ISBN: 9788409237524
EL PRACTICUM EN LOS ESTUDIOS DE MAGISTERIO. ANÁLISIS DE LA SITUACIÓN Y RETOS DE Futuro
Marc Pallares Piquer, Mari Carmen Muñoz Escalada.
QUINTO CONGRESO VIRTUAL INTERNACIONAL EDUCACIÓN EN EL Siglo XXI. Virtual (España)
Eumed.net Servicios Académicos Intercontinentales S.L., 2020. ISBN: 9788417583941
Aprendizaje-servicio, juego motor e inclusión educativa: el proyecto Patios Inclusivos
Jesús Gil Gómez, María Maravé Vivas, Óscar Chiva Bartoll, Manuel Martí Puig.
IX Congreso Nacional y I Europeo de Aprendizaje-Servicio Universitario. Universidad Autónoma de Madrid (España)
Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED), 2020. ISBN: 9788409118731
La gestión del Big Data en la formación docente
Marc Pallares Piquer, Ismael Cabero Fayos, Sheila Parra Gómez.
VII Congreso Virtual Internacional Transformación e Innovación en las Organizaciones. -- (México)
Autoeditado por Comité congreso, 2019. ISBN: 9788417583729
La gestión del big data en la formación docente
Marc Pallares Piquer, Ismael Cabero Fayos, Sheila Parra Gómez.
Transformación e innovación en las organizaciones. Merida (México)
Autoeditado por Comité congreso, 2019. ISBN: 9788417583729