Projectes
Títol | Inici | Fi |
---|---|---|
- | ||
Noves estratègies en l'aprenentatge de la història dels països de parla anglesa. Ludificació, perspectiva de gènere i nous materials didàctics per a l'estudiantat del segle XXI | 01/01/23 | |
Nous plantejaments sobre la perspectiva de gènere i les noves tecnologies en la docència i activitats d’Història Moderna | 01/10/18 | 31/07/19 |
Inclusió de la perspectiva de gènere en la docència i activitats d’història moderna | 01/10/17 | 31/07/18 |
Anàlisi de gènere en el rendiments de les assignatures d'història moderna | 04/10/16 | 31/07/17 |
Docència per a la igualtat. Una nova proposta educativa | 01/10/14 | 31/07/15 |
La qüestió de gènere en el rendiment acadèmic i taxes d'èxit de les assignatures d'història moderna | 01/10/13 | 30/07/14 |
El rendiment acadèmic a diagnòstic. Identificació, aplicació i avaluació de millores acadèmiques en la Història Moderna | 20/11/12 | 31/07/13 |
Publicacions
Capítols de llibres
Análisis e inclusión de referentes femeninos en las asignaturas de historia moderna (Docent)
Carmen María Fernández Nadal, Antonio López Amores.
Experiencias docentes de la introducción de la perspectiva de género. Universitat Jaume I; Sonia Reverter (ed.), Castelló de la Plana (España). (2022). ISBN: 9788418951398
Pedro Miralles, diseñar en la España postmoderna (Docent)
Rosalía Torrent Esclapes.
Pedro Miralles. Diseño y Emoción. El legado de una década (1983-1993). Editorial Experimenta, Madrid (España). (2018). ISBN: 9788493938390