Projectes
Títol | Inici | Fi |
---|---|---|
Disminució de la creativitat o beneficis en la productivitat?: Traslladar la tecnologia i el dilema de la postedició a l'aula de traducció audiovisual | 01/01/24 | 15/12/24 |
La traducció automàtica a l'aula de traducció audiovisual: realitat o ficció? | 01/01/23 | 31/12/23 |
La formació dels futurs professionals de la traducció i la producció audiovisual en accessibilitat des de l’inici: foment del treball interdisciplinari i co-creatiu | 01/01/21 | 15/12/21 |
Produccions audiovisuals accessibles: foment del treball interdisciplinari i co-creatiu en l’àmbit de l’accessibilitat entre futurs professionals de la traducció i la producció audiovisual | 01/01/20 | 15/12/20 |
Incorporació del llenguatge audiovisual en la docència de traducció audiovisual | 01/10/18 | 31/07/19 |
Foment de l’alfabetització audiovisual a l’aula de traducció de texts audiovisuals | 01/10/17 | 31/07/18 |
Publicacions
Articles en revistes
Laura Mejías Climent.
QUADERNS - REVISTA DE TRADUCCIÓ; 28 pp. 255-270. (2021). ISSN: 1138-5790
Capítols de llibres
Subtitling for the d/Deaf and the Hard of Hearing: A Teaching Approach with Visiting Users (Docent)
Laura Mejías Climent.
Los nuevos lenguajes audiovisuales. Tirant Lo Blanch, València (España). (2022). ISBN: 9788418534386
Treballs presentats en congressos publicats
María del Pilar Ordóñez López, Laura Mejías Climent.
III International Congress: Education and Knowledge (ICON-edu 2024) (III Congreso Internacional: Educación y Conocimiento). Alacant (España)
Editorial Octaedro, 2024. ISBN: 9788410282322
Subtitling for the Deaf and the Hard of Hearing: Teaching Approach with Visiting Users
Laura Mejías Climent.
Congreso Universitario Internacional sobre Contenidos, Investigación, Innovación y Docencia - CUICIID 2020. Madrid (España)
Autoeditado por Comité congreso, 2020. ISBN: 9788409229482
Apunts docents
Audiovisual translation - research
Federico Chaume Varela, Julio De los Reyes Lozano.
Asociación Ibérica de Estudios de Traducción e Interpretación (AIETI), 2022.