Direcció:
Dep. d'Administració d'Empreses i Màrqueting
Centre d'estudis: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques
Projectes
Títol | Inici | Fi |
---|---|---|
L'aprenentatge servei com a metodologia del màster en màrqueting i recerca de mercats: col·laborant amb empreses i cooperatives del nostre entorn | 01/01/23 |
Publicacions
Llibres
Nintendo and COVID-19: From Stockout to Increasing Sales
Sandra Tena Monferrer, Juan Carlos Fandos Roig. (Autoria)
SAGE, (2022). ISBN: 9781529793864
Treballs presentats en congressos publicats
El job crafting como metodología de aprendizaje coopera9vo para asignaturas de empresa
Beatriz Irún Molina, Marta Estrada Guillén, Diego Monferrer Tirado, Alma María Rodríguez Sánchez, Miguel Angel Moliner Tena.
VII Simposio Internacional de innovación aplicada - IMAT. Valencia (España)
ESIC Editorial (ESIC Business & Marketing School), 2022. ISBN: 9788418415555