Direcció:
Dep. de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
Centre d'estudis: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Projectes
Títol | Inici | Fi |
---|---|---|
El camí del thèoros. Eines performatives per a la formació de mestres en teoria de l’educació | 01/01/21 | 15/12/21 |
Cosificar el fet educatiu | 01/10/18 | 31/07/19 |
Cooperar, cohesionar, comunicar: eines innovadores per a l’acció educativa (II) | 01/10/17 | 31/07/18 |
Cooperar, cohesionar, comunicar: eines innovadores per a l'acció educativa | 04/10/16 | 31/07/17 |
Aprendre a ser responsable: els àmbits educatius i la responsabilitat social | 01/10/15 | 31/07/16 |
Emprenedoria a l'aprenentatge: Consctrucció d'un discrus educatiu | 01/10/14 | 31/07/15 |
L'escola oberta: aprendre per a emprendre | 01/10/13 | 30/07/14 |
L'Escola Oberta | 20/11/12 | 31/07/13 |
Publicacions
Articles en revistes
Marc Pallares Piquer.
KEPES; 20 pp. 99-121. (2019). ISSN: 1794-7111
Repensando la educación. Trayectoria y futuro de los sistemas educativos modernos - Article
Marc Pallares Piquer, Óscar Chiva Bartoll, Jordi Planella, Ramón López Martín.
PERFILES EDUCATIVOS; 163 pp. 123-137. (2019). ISSN: 0185-2698
Marc Pallares Piquer.
UTOPIA Y PRAXIS LATINOAMERICANA; 24 pp. 83-99. (2019). ISSN: 1316-5216
Llibres
Técnicas para la participación democrática
Arecia Aguirre García Carpintero, Alicia Benet Gil, María Odet Moliner García, María Auxiliadora Sales Ciges, Aida Sanahuja Ribés, Juan Andrés Traver Martí. (Autoria)
Universitat Jaume I, (2018). ISBN: 9788416546954
Pautes per a elaborar el Treball Final de Grau al Grau de Mestre i Mestra d’Educació Primària
Arecia Aguirre García Carpintero, Ana Doménech Vidal, María Lidón Moliner Miravet, Alberto Cabedo Mas, Gil Lorenzo Valentín, Diego Moliner Urdiales, Lidon Monferrer Sales. (Autoria)
Universitat Jaume I, Castelló de la Plana (España). (2018). ISBN: 9788417429430
Capítols de llibres
Currículum y clima de aula en la era digital: retos docentes para optimizar el binomio "educación-comunicación" (Docent)
Marc Pallares Piquer, Ismael Cabero Fayos.
Docencia, ciencia y humanidades: hacia una enseñanza integral en la universidad del siglo XXI. Dykinson, Madrid (España). (2021). ISBN: 9788413773209
Saltando la valla del cole. Referentes históricos de la escuela incluida (Docent)
Tomas Segarra Arnau.
La escuela incluida. Redes comunitarias para el cambio educativo. Universitat Oberta de Catalunya, Catalunya (España). (2021). ISBN: 9788491808565
Conceptos para una poética de la escuela incluida (Docent)
Juan Andrés Traver Martí, Maria Lozano Estivalis.
La escuela incluida. Redes comunitarias para el cambio educativo. Universitat Oberta de Catalunya, Catalunya (España). (2021). ISBN: 9788491808565
Conceptos para una poética de la escuela incluida (Docent)
Juan Andrés Traver Martí, Maria Lozano Estivalis.
La escuela incluida. Redes comunitarias para el cambio educativo. Universitat Oberta de Catalunya, Catalunya (España). (2021). ISBN: 9788491808565
ICT Educational Innovation Through the Eyes of Albert Camus (Docent)
Marc Pallares Piquer.
Encyclopedia of Educational Innovation. Springer; Editors: Michael A. Peters, Richard Heraud, Singapur (Singapur). (2019). ISBN: 9789811322624
Treballs presentats en congressos publicats
Marc Pallares Piquer, Ismael Cabero Fayos, Rafael Larez Puche.
I Congreso Internacional Nodos del Conocimiento: Universidad, innovación e investigación ante el horizonte 2030. Online (España)
Egregius, 2021. ISBN: 9788418167393
EL PRACTICUM EN LOS ESTUDIOS DE MAGISTERIO. ANÁLISIS DE LA SITUACIÓN Y RETOS DE Futuro
Marc Pallares Piquer, Mari Carmen Muñoz Escalada.
QUINTO CONGRESO VIRTUAL INTERNACIONAL EDUCACIÓN EN EL Siglo XXI. Virtual (España)
Eumed.net Servicios Académicos Intercontinentales S.L., 2020. ISBN: 9788417583941
Aprendizaje-servicio, juego motor e inclusión educativa: el proyecto Patios Inclusivos
Jesús Gil Gómez, María Maravé Vivas, Óscar Chiva Bartoll, Manuel Martí Puig.
IX Congreso Nacional y I Europeo de Aprendizaje-Servicio Universitario. Universidad Autónoma de Madrid (España)
Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED), 2020. ISBN: 9788409118731
PRÀCTIQUES INCLUSIVES I CONVIVÈNCIA DEMOCRÀTICA AL MÀSTER DE PSICOPEDAGOGIA: UNA EXPERIÈNCIA DE DOCÈNCIA EN Línia
Aida Sanahuja Ribés, Juan Andrés Traver Martí.
Jornades DIMEU. Universitat Jaume I (España)
Universitat Jaume I, 2020. ISBN: 9788418432330
La gestión del big data en la formación docente
Marc Pallares Piquer, Ismael Cabero Fayos, Sheila Parra Gómez.
Transformación e innovación en las organizaciones. Merida (México)
Autoeditado por Comité congreso, 2019. ISBN: 9788417583729
Marc Pallares Piquer, Francesc Marc Esteve Mon.
VII Congreso Online Internacional sobre Arte y Sociedad: Arte de los nuevos medios. Málaga (España)
Eumed.net Servicios Académicos Intercontinentales S.L., 2018. ISBN: 9788417583262
Aida Sanahuja Ribés, Alicia Benet Gil, Juan Andrés Traver Martí, María Odet Moliner García, María Auxiliadora Sales Ciges.
VI Jornada Nacional sobre Estudis Universitaris i II Taller d’Innovació Educativa . Castelló de la Plana (España)
Universitat Jaume I, 2017. ISBN: 9788416546800
Alicia Benet Gil, Aida Sanahuja Ribés, Juan Andrés Traver Martí, María Auxiliadora Sales Ciges, María Odet Moliner García.
VI Jornada Nacional sobre Estudis Universitaris i II Taller d’Innovació Educativa . Castelló de la Plana (España)
Universitat Jaume I, 2017. ISBN: 9788416546800