Dates: del 21 de juny al 5 de juliol.
Durada: 10 hores de treball personal, amb tutorització i retroacció en línia
Professorat: Alma María Rodríguez Sánchez (Departament d’Administració d’empreses i màrqueting)
Lloc: Aula Virtual
Breu descripció dels objectius: A) Reflexionar sobre com impartim les classes i prendre consciència de les nostres pròpies habilitats comunicatives en l’aula; B) Desenvolupar habilitats per a presentar els continguts de les assignatures d’una manera atractiva (mitjançant presentacions, material multimèdia, apps i recursos digitals que potencien la participació de l’estudiantat) i C) Aprendre a tutoritzar i desenvolupar les competències de comunicació de l’estudiantat (mitjançant eines socials i tècniques per a realitzar presentacions eficaces).
Prèvia inscripció en la pàgina: htpp://inscripcio.uji.es/
Continguts:
Metodologia: Curs de modalitat en línia asíncrona. Combinació de material teoricopràctic amb vídeo-presentacions i exercicis pràctics. Seguiment i tutorització de cada cas concret en funció de les necessitats del docent (adequació segons la mena d'alumnat i matèria). S’oferirà una sessió final presencial d’assistència opcional de tutoria i presentació del treball pràctic final i intercanvi amb la resta de participants.
NOTA: Aquest curs forma part del Pla de formació del personal al servei de la Generalitat de 2022.