Dates: del 26 de maig al 16 de juny.
Durada: 10 hores de treball personal, amb tutorització i retroacció en línia
Professorat: Aida Sanahuja i Lucía Sánchez-Tarazaga (Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura)
Lloc: Aula Virtual
Breu descripció dels objectius: La investigació educativa ha identificat la importància crucial del feedback (retroacció) i el seu caràcter de mediació per contribuir a l'aprenentatge de l’alumnat. Aquest curs pretén oferir estratègies per a donar feedback efectiu a l’aula universitària i eines digitals per potenciar aquesta competència docent. Està especialment dissenyat perquè el professorat puga reflexionar sobre les possibilitats del feedback i com integrar-ho en la seua assignatura.
Prèvia inscripció en la pàgina: htpp://inscripcio.uji.es/
Continguts:
Metodologia:
Observacions: D’aquest curs s’ofereixen dues edicions/grups alhora, per la qual cosa s’ha doblat el número de places i s’ha incrementat el termini de tutorització.
NOTA: Aquest curs forma part del Pla de formació del personal al servei de la Generalitat de 2022.