ACAD TOOLKIT: una eina per a repensar les activitats d’aprenentatge d’ús i integració de les TIC

14/06/2022 | UFIE
Compartir

Compartir

Facebook
Twitter
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Dates: 21 i 28 de juny de les 10 a les 13 hores.

Durada: 8 hores (6 hores presencials i dos de treball autònom).

Professorat: Gracia Valdeolivas (Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura).

Lloc: Aula HA0006AA de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

Breu descripció dels objectius: Conèixer el marc ACAD per a l’anàlisi i el disseny de situacions d’aprenentatge enriquides per la tecnologia i aprendre a utilitzar el conjunt de materials tangibles d’ACAD Toolkit per a analitzar i dissenyar elements que situen les activitats didàctiques.

Prèvia inscripció a la pàgina: htpp://inscripcio.uji.es/

Continguts:

  • Introducció als models d’anàlisi i disseny d’activitats enriquides per les TIC.
  • Elements de l’ACAD Toolkit: (1) els escenaris i recursos d’aprenentatge; (2) la interacció social; (3) les tasques de coneixement; i (4) les pedagogies.
  • Possibilitats d’aplicació de l’ACAD Toolkit.
  • Anàlisi de situacions pràctiques i disseny d’un cas.

Metodologia:

Participativa i col·laborativa. La professora explicarà els principals conceptes relacionats amb el tema. Posteriorment es presentaran exemples pràctics als assistents per a la resolució mitjançant l'anàlisi i disseny participatiu. Finalment, es re-dissenyaran les activitats pròpies per a una possible implementació a l'aula.

NOTA: Aquest curs forma part del Pla de formació del personal al servei de la Generalitat de 2022.