«Situacions d'aprenentatge STEAM en l'Educació Obligatòria: desenvolupant el Pensament Computacional Desendollat i el paper de la dona en la ciència» Seminari: La història com a recurs didàctic. Coneixem a dones matemàtiques

02/05/2024 | UI
Compartir

Compartir

Linkedin
BlueSky
Facebook
Mastodon
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Dates: 14 maig 2024

Acte: Seminari «La història com a recurs didàctic. Coneixem a dones matemàtiques»

Títol: «Situacions d'aprenentatge STEAM en l'Educació Obligatòria: desenvolupant el Pensament Computacional Desendollat i el paper de la dona en la ciència»

Lloc:  Aula HA1117AL. Facultat de Ciències Humas i Socials

Horari: De 10 a 13 hores

Professorat: María Santágueda Villanueva

Entitat: Unitat d'Igualtat de la Universitat Jaume I / Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge

Finançament Conveni de col·laboració entre la Generalitat, a través de la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge, i la Univesitat Jaume I.

Destinataris: Alumnat UJI

Descripció: Seminari que forma part del programa «Situacions d'aprenentatge STEAM en l'Educació Obligatòria: desenvolupant el Pensament Computacional Desendollat i el paper de la dona en la ciència». Activitat organitzada amb la finalitat de promoure el coneixement i el pensament computacional i també per a promoure les dones científiques.

Cartell

Informació proporcionada per: Unitat d'Igualtat