Servei gratuït informació i atenció telefònica sobre els drets de les dones

21/05/2021 | UI

L'Institut de les Dones ha reactivat el seu servei gratuït d'informació i atenció telefònica sobre els drets de les dones, a través del número 900 19 10 10, cofinançat pel Fons Social Europeu.

Es tracta d'una eina al servei de la ciutadania que, amb un ampli horari d'atenció (de dilluns a divendres laborables de 9.00 a 20.00 i els dissabtes fins a les 14.00 hores), informa sobre qüestions de matèria civil, penal, sociolaboral o administratiu. Ofereix, igualment, orientació sobre seguretat social, ocupació, família, conciliació o organismes d'igualtat.

Al telèfon 900 19 10 10, així mateix, poden presentar-se queixes per discriminació per raó de sexe o per continguts sexistes en la publicitat, internet i mitjans de comunicació, que seran ateses per l'Institut de les Dones.

Informació proporcionada per: Unitat d'Igualtat