Dates: 28 d’abril i 3 de maig de 2022
Horari: De 10:30 a 13:30 hores
Duració: 6 hores
Destinataris: PDI
Lloc: Aula TD2046AA
Professorat: Mª José Rodríguez Jaume. Professora titular de Sociologia de la Universitat d’Alacant.
Objectius:
El curs se centra a presentar què és i com s'integra la perspectiva de gènere a la docència universitària de forma transversal. La transversalització de la perspectiva de gènere en la docència universitària remet a l'anàlisi integral de la manera com dissenyem el procés d'ensenyament-aprenentatge de les nostres assignatures per planificar accions dirigides a ometre possibles biaixos de gènere en cadascun dels seus elements i dimensions . Els objectius específics del curs són:
Desenvolupar destreses i habilitats per incloure la perspectiva de gènere a la docència universitària seguint una estratègia transversal.
Continguts:
I. INTRODUCCIÓ: DOCÈNCIA SENSIBLE AL GÈNERE
II. GUIA PER A LA INCLUSIÓ DE LA PERSPECTIVA DE GÈNERE DE FORMA TRANSVERSAL A LA DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA (TRANSMISSIÓ DE CONEIXEMENT)
III. RECURSOS PER A LA INCLUSIÓ DE LA PERSPECTIVA DE GÈNERE A LA DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA
Inscripció:
Entreu a http://inscripcio.uji.es, fins a les 23:59 hores del dia 26 d’abril, seleccioneu el curs en l’apartat «Unitat de Suport Educatiu-Formació del PDI» i seguiu les instruccions. Aquest curs ofereix 25 places vacants disponibles